Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Eyeko Lilac Polish

Publicerad 2011-01-29 08:09:00 i Naglar i lila,


Eyeko Lilac Polish är verkligen helt förtjusande! En härligt glossig krämformula och en riktigt fin färg.


Tre tunna lager som torkar rätt snabbt och lämnar en glansig yta i ljuslila. Lite olika på mina bilder beroende på ljuset men den är mer röd i undertonen än blå tycker jag nog. Härlig är den alla fall! Jag gillar den verkligen!

Ja, ni ser ju att den bli mer blå längre in i skuggan och mindre blå närmare fönstret. Det är väl allt jag kan säga.


Kommentarer

Postat av: Maria
Publicerad 2011-01-29 09:10:19

har den med, superfräsch och fin färg, för att inte tala om den söta flaskan! :)

Postat av: Nails by Catharina
Publicerad 2011-01-29 09:19:40

Åh vilken underbar färg! Jag är väldigt svag för lila och faller lätt för varje ny nyans jag ser.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-29 09:54:27

Jag älskar det! Och flaskan är ju sååå söt!

Ser jättefint ut på dina fingrar och på mina:)

Postat av: Wolfie
Publicerad 2011-01-29 10:47:56

Men det här var ett riktigt snyggt lack. Vill ha!!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-29 10:58:27

Det ser fint och ljuvt ut! Min flaska har legat otestad hur länge som helst.

Postat av: Honi
Publicerad 2011-01-29 11:51:57

Åhhh.. Vad fint, det ska jag kika efter! Är sugen på Chi-Chi polish (Tror jag det heter) också. Har du det och isf har du swatchat det någonstans?

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-29 13:16:41

Supervackert!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-01-29 15:21:05

Det första ordet som dök upp i mitt huvud när jag såg det här lacket var "mysigt". Jättefin färg!

Postat av: Linda
Publicerad 2011-01-29 15:28:23

Vilken perfekt ljuslila färg, verkligen fin.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-29 16:34:34

Maria! Det är en jättefin färg!



NAil by Catharina! Ja, många är svaga för lila. Jag faller också lätt när jag ser swatcher och flaskor och många tycker jag oerhört mycket om att bära också. Bland annat det här.



Sanna! Ja, visst är den söt,. flaskan!



Wolfie! Det är jättefint!



Nailtastic! Man tror inte det ska vara så fint som det är. prova!



Honi! Ja, det är så fint! Jag har inte Chi Chi så jag har inga seatcher att bjuda på av det.



Maja! Ja!



Roxcat! Jag älskar den här nyansen och glansen i det!



Linda! Ja, den är fantastisk!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-01-29 18:18:25

Oj så snyggt! Den där har jag velat ha ett tag men inte kommit mig för att skaffa, men nu när jag såg det här så blev jag väldigt sugen igen ^^

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-29 20:47:21

Annie! Det är så vackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela