Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Life Preserver

Publicerad 2011-02-25 15:28:00 i Naglar i orange,


Life Preserver är ett krämlack i tegelrött som lutar mot terracotta. En färg inte så långt ifrån takpannor i tegel. Jag gillar det! Det är en unik orangeröd i min samling och dessutom både lättmålad och snabbtorkande.


En varm men smickrande färg tycker jag men mer höst än vår i mina ögon. Jag är imponerad av den krämiga och lätthanterliga formulan och den fina glansen i det. Helt klart ett måste ur den här kollektionen!

Kommentarer

Postat av: June
Publicerad 2011-02-26 11:32:35

Oj, så fint.

Emma P: Det är riktigt coolt, men jag hoppar detta. Har en beige färg som jag är nöjd med redan. Hade tänkt köpa deras röda Wonder Woman-stift däremot!



Angående balsammetoden ... Kul att du vill testa :) Börja med Oliv Naturelle från Åhléns, vit flaska med grön kork. Använd det både som tvättande och vårdande balsam, så kan du byta eller skaffa ett balsam till sen när du har kommit igång och ser hur det funkar.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-02-26 12:12:35

Vilken härlig färg - tegelröd men ändå liksom lysande!

Postat av: bella
Publicerad 2011-02-27 20:17:43

Underbar färg! Den här vill jag ha till våren:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-28 10:19:30

Makeupoholic! Ja, den är så mycket snyggare än man tror vid första anblicken!



Bella! Ja, jag med!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela