Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze First Mate

Publicerad 2011-02-15 14:10:00 i Naglar i blått,


First Mate var det lack jag var minst sugen på ur den här kollektionen och som vanligt blir jag överraskad. Det är ju snyggt! En riktigt skön blå nyans!

Inte marinblå, inte kungsblå utan en blå som bara är lite, lite dämpad men ändå mättad och liksom "ren". Två tunna lager eller ett flödigt räcker för att täcka naglarna. Formulan är bra och torktiden med. Glansen är härlig även utan överlack. Jag gillar det!

Visst är den härlig!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-02-15 15:59:54

Den där gillar jag också! Darn! Nu får du snart sluta visa så mycket fina lack. Blir alldeles till mig ju. ;)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-02-15 16:06:50

Det ser jättefint ut! Har ju bara hunnit testa två av Anchors Away-lacken ännu så jag har många kvar.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-02-15 16:30:02

Otroligt läckert.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-15 19:12:08

Pamsan! Det finns många skönheter kvar att visa!



Nailtastic! Jag har provat alla och de är himla fina!



Sminkjante! Jag hade tänkt hoppa det här lacket. Glad att jag ändrade mig.

Postat av: Anna
Publicerad 2011-02-15 21:15:31

Äh, nu fick du mig att slå till på detta på Tradera. Måste nog sluta läsa bloggar som din är jag rädd...

Postat av: Nea
Publicerad 2011-02-15 21:16:25

Det där var ett lack i min smak!! Älskar i princip alla blåa lack!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-15 21:44:28

Anna! Du får samla ihop lite fler önskelack och göra en Trans Design beställning istället. Blir billigare så. ;D



Nea! Ja, det är nog mitt snyggaste blå krämlack. Kanske.

Postat av: Anna
Publicerad 2011-02-15 21:52:39

Jo då, jag la en beställning där igår, men då missade jag ju detta och habegäret slog till så då fick det bli Tradera.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-02-16 06:16:20

Anna! Då förstår jag. Men det vore ju himla tråkigt om man förlorade en läsare för man visar för fina lack. Jag ska se om jag hittar lite mindre intressanta saker att visa. ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela