Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W'n'W Comet

Publicerad 2011-12-18 12:34:00 i Naglar - glitter för layering,

Sista advent och egentligen ska väl temaveckan ha sin sista dg idag men det är ett tag kvar till jul och många lack som ska visas så vi lackar nog vidare mot jul, helt enkelt. En av renarna som drar tomtens släde är ju Comet. Här ser ni lack-Comet från W'n'W:s "renkollektion" från 2010. Det är ett guldglitter med spridda större prismatiska glitter. 
Det har en nackdel enligt mig, det är för glest med de stora prismatiska bitarna. Här är det två lager och jag får inte till det så att jag har en på varje nagel. Men å andra sidan stör det mig lika mycket om det blir många glitter men oregelbundet så jag vet inte om det hade varit bättre med lite mer av dem eller om det skulle behövas massor eller inga. Glitter är svårt.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-18 14:49:02

Fint! Jag gillar glittret, men håller med om att där kunde varit fler av de stora bitarna.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-18 15:49:24

Jo, lite fler stora hade inte varit helt fel, men annars så var det ju superfint!

Och vad roligt att jultemat håller i sig ett tag till! :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-18 16:17:24

Kerstin! Ja, lite mer hade varit lite bättre.



Annie! Det finns utrymme för förbättring...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2011-12-18 16:59:40

Jättefint, men jag håller med, fler stora glitter hade inte varit fel..

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-18 19:45:35

Glitter är verkligen svårt. Jag hade inte tyckt om det här på mig själv, men ändå gillar jag hur det ser ut på dig.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-18 22:08:05

MNOP! Ja, lite fler av dem hade gjort det bättre.



Chaosophia! Så är det ju ofta. Lack kan vara fina men ändå inte passa en själv.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-18 22:12:13

Finfint! Och ganska likt mina helgnaglar. Jag håller på dem ett par dar så folk hinner glömma detta:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-19 09:19:47

Emma! Ja, spara du på den ett par dagar, men glöm inte av den helt. Vi vill ha mer Emma på bloggen! Mer Emma! Mer Emma!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela