Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Topp 20

Publicerad 2011-12-20 16:41:00 i Allmänt,

Lite utanför jultemat kommer här en snabbt hopkommen lista över topp 20-lacken. Det är de tjugo jag först kom att tänka på när jag skulle skicka in min röst till årets topp 20-lista och jag tänkte att ni kanske skulle tycka det vore roligt att se dem. Jag kan absolut tänka mig att listan kan se annorlunda ut en annan dag men när jag tittar på de här lacken så känner jag alla fall att de tillhör det absoluta toppskiktet för mig. Jag har en del fler lack som också skulle platsa på listan alltså, men frågan är om något av de här lacken skulle förtjäna att petas. Knappast, va? Vad har ni för topp 20 nagellack?
Black Emerald Brucci
Ivanka Zoya
Ruby Red Slippers Deborah Lippmann
Blue Addicted Essence
518 Ozotic Pro
Hera Hits
Klicka för att stänga bilden
Peridot Chanel
Garnet Lapis Sally Hansen Nail Prisms
Evening at Chateau Marmont Kicks
Magical Crystal Ball Sally Hansen
Burgundy Orchid Sally Hansen Nail Prisms
DS Glamour OPI
Zeus Hits
Edyta Zoya
Superior Ludurana
Bogota Blackberry OPI
Magical Copper Cauldron Sally Hansen
Enchanting Red Nubar
Klicka för att stänga bilden
Peacock feathers Nubar
Klicka för att stänga bilden
Emerald Sparkle China Glaze

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela