Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Peacock Feathers och Sminkans holoöverlack

Publicerad 2011-12-30 22:29:45 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Denna sista holofredag 2011 ligger vi i rejält. Sminkan har ju redan visat både en av sina egna och en av mina kreationer och jag tänkte att jag skulle visa en till av hennes egna franken, nämligen hennes holoöverlack med spectraflair. Detta lack fick jag i julklapp av Sminkan och det är verkligen suveränt bra. Underbart att kunna göra holo av vilket lack som helst.
Här har jag lagt överlacket ovanpå Nubars duochroma Peacock Feathers. Spectraflairlacket gjorde Peacock Feathers lite mjölkigare i nyansen och det duochroma kommer inte fram riktigt som innan. Det blev dock fantastiskt fint tycker jag så jag är inte ledsen för det. Tack för den suveräna julklappen kära Sminka! Jag är övertygad om att jag kommer att använda det massa gånger. Tur att manbara behöver ett lager, då tar det inte slut så fort.
Sådär kära vänner. Nu ska jag gå och lacka om till min glittriga nyårsmanikyr och sen ska jag gå och få min skönhetssömn. Det behövs för jag är rätt förkyld och ynklig, så jag kan behöva rehabiliteras lite inför nyårsafton. Hoppas att ni alla får det kanon imorgonkväll och gott nytt år på er!

Kommentarer

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-31 08:59:07

det blev verkligen jättefint! Vad bra holo det blev i det!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-31 10:58:37

Synd att det duokroma försvann från PF, men den där holoeffekten går ju inte av för hackor direkt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-31 11:38:23

sminkan: Ja visst blev det! Jag är belåten:)



Chaosophia: Ja det var synd, men holoeffekten är himla fin!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-31 12:01:06

Oj, oj, oj så fint! denna kombon måste jag också testa! Gott nytt år!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-12-31 12:15:21

Det ser helt underbart ut!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-31 12:53:39

kerstin: Ja kör på, det är en fin kombi:)



roxcat. Jag tycker också att det blev väldigt fint:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela