Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Länkar till andras inlägg från Gröna Dagarna

Publicerad 2011-12-03 14:07:00 i ,

Nail by Bellan visar en klassiker så här års, underbara Emerald Sparkle
Mona har visat ett lack jag önskar vore lika fint på mig.
Annie har gett oss läckra flakes såväl som vackra HM Envy Me.
Cactus visar favoritlacket It's Alive! från China Glaze och vackra Zoya Veruschka.
Pamsan bjuder på Misteltoe Kisses och Green-witch Village. Dessutom visar hon ett lack jag måste använda snart igen, Zoya Gemma!
Kajalen ger oss också glittriga gröna It's Alive!, mörka och spännande Near Dark och dessutom Kicks Oxygen Forest. Mest spännande är ändå Ocean Grotto från W'n'W!
Lack Lycka det kan man känna med naglarna målade i den här lysande gröna! Missa inte heller de vackra bilderna på BB Couture Eve!
Missa inte Makeupoholics layering med OPI At Your Quebec and Call. Ännu mer spännande är hennes bilder av Estee Lauders Metallic Sage!
HM Envy Me är även en favorit hos Mrs Data. Där får vi även se ett jättefint grönglittrigt lack från depend.
Nageldraken visar ett underbart lack från Ozotics och det är grönguldiga Aurora.
Barielle Date Night är ett av de snyggaste gröna som finns. Det visas upp av fantastiska Nailtastic.
Neglelakkmani visar ett av mina favoritlack i grönt. Ni måste kolla in hennes bilder!
Grönt ser vi även hos One Inch Nails. Dels min egen frankenskapelse, Arawn, och dels ett lack som nog tillhör min personliga topp 20 alla kategorier, Black Emerald från Brucci. Sen får vi inte glömma de otroliga bilderna hon visar på Emerald City också.
Beetle Green visar även My Nail Mania.
Ett illgrönt lack från MNY visar Lela.
Och om jag missat någon nu så tro mig på mitt ord, det är inte för att vara elak. Länka i kommentarerna så lägger jag in era bidrag. Tack till alla gröna sköningar där ute! Det var en härlig temavecka! ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2011-12-03 16:42:40

Jag visade skönheten Beetle Green http://mynailmania.blogspot.com/2011/12/isadora-beetle-green.html

Postat av: Mona
Publicerad 2011-12-03 19:13:07

Oh jag hakade också på på ett hörn: http://lackynails.wordpress.com/2011/11/30/bb-couture-kelly-green/

Postat av: Mona
Publicerad 2011-12-03 19:14:56

Haha nu såg jag att jag gömt mig längst upp :D Nya glasögon i julklapp!?

Postat av: Angelica
Publicerad 2011-12-03 20:54:32

Av olika anledningar hann jag bara med en grön sköning denna veckan men jag tycker den är tillräckligt fin för att få en plats hos dig;)

http://lela.bloggplatsen.se/2011/12/01/6778284-mny-753/

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-04 09:58:51

Yay, jag kom med den här veckan. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela