Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Areej

Publicerad 2011-04-24 21:17:00 i Naglar i rosa,


Areej är det rosa lacket ur Zoya Summertime-kollektionen. Det är egentligen mer lila än rosa enligt mig, men jämfört med de båda andra lila så är detta det som mest liknar rosa. Jag vet inte riktigt om jag ska sätta den i den lila eller rosa kategorin dock för färgen är verkligen precis mitt emellan.


Areej täcker väl med två lager, torkar snabbt och är behagligt att måla med. Färgen känns inte unik men lacket är bra så vill man ha ett lack i den här färgen för att fylla ett hål i samlingen så är Areej absolut ett bra alternativ. Så mycket mer finns inte att säga. Jag bar det med nöje men utan hänförelse, om ni förstår hur jag menar. 

Ovan i skugga, nedan i sol.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-04-25 00:34:52

Väldigt härlig somrig färg!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-25 12:34:59

Snyggt, väldigt fint till sommaren!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-25 19:44:31

Cactus! Ja, den är läcker!



Maja! Ja, en liten godbit. Och så bra formula också!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela