Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Golden Opportunity

Publicerad 2011-04-11 14:45:00 i Naglar i gult,


den heter Golden Opportunity men i mina ögon är den mer lejongul än guldfärgad. Golden Opportunity kom med kollektionen Operation Color, jag tror det var 2008 på våren men jag kan ha helt fel. Rätta mig gärna!
Jag har alla lack utom ett från den kollektionen men jag köpte dem inte på en gång. Först köpte jag det blå, sedan det röda och orangefärgade. Sen det här och sist det lila. Vem vet, en dag kanske jag vill ha det rosa också. :)


Golden Opportunity är lite rinnigt i formulan men annar är det inga stora bekymmer. Det blev en liten översvämning på en nagel, långfingret, men lacket torkade ändå förhållandevis snabbt och betedde sig väl på det stora taget. Jag älskar den varma lejongula färgen. Mycket passande både höst och vår och sommar.

Visst ser den ut som flytande honung. Man vill nästan stoppa fingrarna i munnen och smaka. :D

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-04-11 15:16:03

Vacker och klädsam färg!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-11 16:11:31

Gav bort lacket, tycket det var fult;)!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-11 18:12:22

Hm, jag vet inte vad jag tycker om detta. Håller med om att det är mer gult än guldfärgat. Däremot har jag insett att jag föredrar ljusgula och solgula lack om det ska vara gult. Har på mig Color Clubs I Always Get My Man-darin just nu och tycker det ser hiskeligt ut på mig!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-04-11 18:52:54

ser fint ut på dig:) men på mig skulle det se verkligen hemskt ut. Usch jag kan se det framför mig:P

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-11 21:08:18

Josephine! Jag gillar den!



Aila! Haha, ja, så klart. Men vem vet, du kanske ångrar dig. :D



Nailtastic! Jag passar också bättre i de ljusa gula men vad sjutton... Den är så härligt varm och honungslik att jag inte bryr mig om att den skär sig lite.



Sanna! Äsch, du överdriver. :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-13 16:04:10

Aaah, jag älskar gult! Skitsnyggt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela