Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lite nytt

Publicerad 2010-09-04 12:29:04 i Nytt till lacklådan!,

Lite nyheter ramlade in i brevlådan i veckan. Bland annat dessa nagellack:

Hela Zoya Suede-kollektionen från en höst för länge sen... Jag är sjukt svag för Zoya och gillar att jag hittat en säljare som har kompletta kollektioner till salu även från tidigare år.
http://stores.ebay.com/Le-Polish-Boutique är säljaren och hon har massor av roliga lack från Zoya, Essie, L.A. Girl och annat. Ett märke hon har som jag aldrig testat är Klean Color. Självklart ville jag prova dem!

Har ni testat Klean Color? Färgerna ser fantastiskt fina ut i flaskorna! Jag tror jag tänker börja med den i grått men jag är öppen för förslag!

Annat som kommit på posten är ögonskuggor från Overall Beauty Minerals. Hela den nya kollektionen av färger som skapats tillsammans med författaren Gabrielle Faust! Det är Kim på Overall Beauty som varit vänlig nog att skicka hela kollektionen till mig och jag är väldigt tacksam för chansen att få prova dem!

Gabrielle Faust skriver böcker med "övernaturliga romanser", vampyrer och annat mysigt och hennes stil går hand i hand med hennes böcker. Sotiga, dramatiska makeuper i mörka färger. Det ska bli så spännande att testa Gabrielle Faust-kollektionens färger. Emma har också ett set så det blir spännande att höra om vi upplever dem lika.


Förutom detta så kom China Glaze Halloween-kollektion som jag beställt från Trans Design. För ovanlighetens skull belv det ingen "tull" och paketet kom rätt snabbt för att vara TD, ca en vecka tror jag det tog. Jag är positivt överraskad men har man tålamod att vänta tills kollektionerna kommit upp på 8ty8 är det fortfarande dem jag rekomenderar som återförsäljare. Hur som helst, den kollektionen var jag så nyfiken på att jag var tvungen att swatcha dem så det kommer snart upp bilder på dem med.

Kommentarer

Postat av: Lina
Publicerad 2010-09-04 13:22:01

Ohh Faust kollektion är jag väldigt nyfiken på, har tittat på den och funderat om jag inte måste beställa lite. Ska bli spännande att höra mer. Tack för tipset om säljaren, ska genast spana in!

Postat av: Aila
Publicerad 2010-09-04 13:27:39

Vad går frakten på hos 8ty8?

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-09-04 16:04:44

Det ska bli jättespännande att höra med om de fina skuggorna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-04 19:39:32

Lina! JA, visst är det kul att kunna botanisera bland äldre kollektioner också!



Aila! $16 tror jag. Men jag minns inte helt säkert.



Kerstin! Ja, tycker jag med!

Postat av: Karusell
Publicerad 2010-09-04 21:23:25

Kul med paket! Jag har testat lite Klean Colorgrejor men tyvärr har inte lacken varit några favoriter. Ska bli intressant att se vad du tycker. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-05 08:03:02

Karusell! Nej, säg inte så... Jag som hoppas så mycket på dem. Färgerna är ju superfina!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela