Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

GOSH! Golden Dragon

Publicerad 2010-09-08 22:14:33 i Naglar i grönt,


Dags att bjuda på mer lack ur arkivet. Det här är från i somras när jag var på landet, som ni ser. Det är alla fall ett av de lack jag verkligen fallit för och något jag velat ha länge, länge. Kerstin som har bloggen Skimmerskuggan ställde upp och langade ett lack till mig och det är jag verkligen tacksam för. Jag älskar det!
GOSH! Golden Dragon! Perfekt namn på ett snudd på perfekt lack!


Lacket är en blandning av aquablått, grönt och guld. Färgen är verkligen vacker! Så ljuvligt skimmer, så underbara skiftningar i ljuset! Tre lager lack är täckande. Det har normal torktid men jag yckades göra hack i det då min katt satte i halsen och jag blev jätteorolig och skulle kolla att allt gick bra. Det gjorde det, men till priset av två små hack i manikyren. Det är ju inget att tjafsa om tycker jag så jag låter er få se det som det är.

En underbar nyans alltså. Ett utmärkt lack. Jag är överlycklig över det! Tack Kerstin! Och så avslutar vi med ett galet litet bildspam. Det är ju så svårt att hejda sig...

Kommentarer

Postat av: Maria
Publicerad 2010-09-09 02:06:05

Älskar både färgen och namnet :) Jag har t o m en liten draktattuering på benet :)

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-09 05:37:52

Jättefin färg, gillar skimret :) Älskar gosh's lack, sen är väl jag lite bortskämd med att ha en stor disk 10 minuter bort haha.

Postat av: Ika
Publicerad 2010-09-09 07:25:38

Vad fint lacket är på dej! :) Det är ett av mina favorit-gröna lack, men använder det sällan eftersom jag är rädd att det ska ta slut.

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-09-09 07:31:41

Det här lacket var riktigt snyggt! Man kanske borde ta sig en liten tur till Danmark för lite shopping =)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-09-09 08:00:45

Det är verkligen underbart! Nu blev jag sugen att lacka om med detta. Får se om jag hinner i kväll.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-09-09 08:02:34

Det var så lite så =) Lacket är verkligen ljuvligt!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-09-09 11:50:02

Varje gång jag ser det här lacket på någon blogg börjar jag salivera som bara den. Supersnyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-09 20:44:49

Maria! Skulle jag tatuera mig skulle det bli en drake! :D



Honi! JA, det är definitivt avundsvärt. GOSH! Har mycket fint...



Ika! JA, det är oerhört vackert!



Roxcat! Ja, hittar du det här lacket ska du absolut hugga ett! Det är mycket vackert!



Sminkjante! Ja, visst är det fantastiskt fint!



Kerstin! Tusen tack!



Nailtastic! JA, det är tokvackert!

Postat av: Ia
Publicerad 2010-09-10 23:03:42

Yes!!

En given favorit. Har det på tårna just nu.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-11 10:38:47

Ia! Ja, jag måste ha en backup på den!

Postat av: Basteth
Publicerad 2010-09-11 16:21:02

Det här är ett av mina favorit-lack faktiskt. Det är så himla snyggt och dina bilder gör det verkligen rättvisa!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-11 16:45:20

Basteth! Tack! Vad roligt att du tyckr bilderna var bra! Jag var ganska nöjd själv!

Postat av: feline
Publicerad 2010-09-11 21:17:48

Du kommer inte tro mig... Men jag äger detta lack utan att ha använt det ännu! O.o Och ändå höll jag på som tusan för att swappa till mig det. :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-11 22:31:07

feline! Men på med det nu då! Lacka om bums!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela