Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend #210

Publicerad 2010-09-21 20:21:32 i Naglar i gult,


Dags att visa en ny favorit i samlingarna. Depends nya gula lack #210. Smörgult med skimmer. Unikt, snyggt, roligt. En riktig stjärna i höstens kollektion från Depend.


Tre lager lack har jag här. Det är lite segt och vill lägga sig lite ojämnt över naglarna, men det är inget stort problem. Jag tycker inte det är så jobbigt att det skulle vara avskräckande på något sätt. Det kommer säkert användas många gånger! Jag har sett till att inte bli utan det i framtiden heller genom att köpa på mig tre små flaskor! ;D

Visst är det en snygg gul! Mjuk, lite dämpad med en smutsig ton. Smörgult. funkar utmärkt mot min hudton också, trots att jag är så rosa. Det här kan vara ett av mina snyggaste lack i gult faktiskt!


Ja, det var det bildspammet. Vad tycker ni om det? Är det ett gult ni tänker införskaffa eller har ni redan det i samlingen? Eller kommer den här flaskan få ligga kvar i stället i affären när ni är ute och handlar? Gult är ju inte alls kopp te, men jag har blivit mer och mer förtjust i gult med åren, speciellt de gula som inte är så skarpa eller neoniga.

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2010-09-21 20:25:33

Köpa på dig tre små flaskor, det är back-up det;)! Gillar den oxå, köpte dock bara en flaska;)!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-09-21 20:28:25

Du passar verkligen bra i det! Jag måste kanske ha en back up jag med. :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-09-21 20:30:37

Det här var fint dock. Mycket bättre än det plåsterfärgade. Du passar bra i ljusgula lack tycker jag.

Postat av: Emma
Publicerad 2010-09-21 20:59:42

Det blir att lägga till på inköpslistan. Som en smörblomma, fast på naglarna!

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-21 21:00:25

Skönt att jag inte är den enda som kör med backups.. jag har faktiskt en liten låda med backups i min lilla byrå, haha. Mycket är sånt som man använder ofta dock. Handkräm, deo, remover osv. Men det ligger lite smink däri också :p

Postat av: Åsa-li
Publicerad 2010-09-21 21:02:33

Oj oj detta lack måste jag genast köpa. Gula är min nya favorit. åsa-Li

Postat av: SkönaShamrock
Publicerad 2010-09-21 21:28:34

Nästan lite påsklack över det...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-21 23:16:53

Aila! Jag gick lite överstyr där. Men vad sjutton, tre små flaskor för en femtiolapp...



Nailtastic! Det är ovanligt fint för att vara gult!



Emma! Håller med!



Honi! Jag brukar inte köpa på mig backup-lack men dependflaskorna känns så små. Fast jämför man med t.ex Isadora så är de ju egentligen jämnstora.



Åsa-Li! Ja, gult är verkligen en fin färg. Jag har också fått upp ögonen för det sista året.



Shamrock! Nääää, det här kan man väl ha året om! :D

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-09-22 07:55:33

Det var minsann riktigt snyggt! Inte omöjligt att det får följa med mig hem inom kort =)

Postat av: Lina
Publicerad 2010-09-22 09:24:16

Jag tittade en snabbis på detta igår och var nästan på väg att köpa det men tänkte vänta tills efter lön i alla fall. På Åhlens i Uppsala fanns det bara en flaska kvar....

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-22 17:29:10

Kerstin! Jag älskar det!



Lina! Ja, de blev nog snabbt upplockade. Jag köpte de sista tre på mitt lokala Kicks... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela