Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Plötsligt händer det...

Publicerad 2010-10-25 18:02:29 i Nytt till lacklådan!,


Idag kom det en himla massa China Glaze på posten. Dels de sex jag köpt från 8ty8 och dels hela kollektionen skickat från China Glaze. De bad om min adress i september och jag trodde verkligen inte jag skulle få några samples från dem, men här kom de. Så nu har jag hela kollektionen och så åtta dubletter med dem jag köpte från Trans Design. Nå, det blir bra julklappar åt väninnorna så jag gråter inte, men hade jag vetat att jag skulle få dem hade jag kunnat köpa andra lack istället. Fast som sagt, jag klagar inte. Det är ju helt underbart roligt! Ni kan alltså se fram emot en himla massa nagellacksinlägg i framtiden också! :D

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-10-25 18:58:29

Yay, vilken underbar lackdag! Ser fram emot dina swatches som vanligt. :-)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-10-25 19:13:29

Grattis! Du är så värd mer än "bara" Nubar

Postat av: åsa-li
Publicerad 2010-10-25 19:32:24

HEJ jätte roligt att du fått lack av china glaze. Jag har beställt några från jul lacken hos Tom mewn dom har inte kommit ännu. Nu ser jag fram mot att se jul lacken på dig. Hur tänker du bära Party harty? ska du ha någon grundfärg under eller köra direkt. Jag undrar verkligen vad som blir finast. Man kan ju ha rött,grönt guld eller kanske gult under grubblar på detta. ha det bra Åsa-li

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-10-25 19:44:33

Vad roligt! Ser fram emot swatches!

Postat av: Tina (Beleza)
Publicerad 2010-10-25 20:02:19

Åh vad najs! Ser fram emot att få se dem "in action".

Postat av: Honi
Publicerad 2010-10-25 20:04:19

Vad kul! :) Ser fram emot massa vackra NOTDS!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-10-25 20:19:42

Åh vad roligt!

Grattis!

Du är så värd det!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-25 20:39:37

Nailtastic! Ja, visst är det fantastiskt! Synd att jag hann köpa så många bara.



Kajalen! Tack! Det tycker jag med, faktiskt. Jag har ju gjort rätt mycket "reklam" för China Glaze och betalat dyrt för lacken.



Åsa-Li! Jag har inte bestämt det ännu men över grönt eller över rött verkar väl vettigt. Guld lät också som en bra idé. Jag fick lacken budade till jobbet och några av ungarna provade lacken och en tjej hade den över silver och det var också helt okej. Ska bli spännande!



Makeupoholic! Ja, jag med!



Tina! Ja, det ska bli roligt att prova dem!



Honi! Jag med! :D



Sanna! Tack! Jag känner mig lite värd det faktiskt! ;D

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-10-25 21:09:19

Vad roligt! :D

Postat av: Viveka
Publicerad 2010-10-25 21:30:06

Härligt! Ser fram emot vad du kan skapa av den mysiga kollektionen.

Postat av: Lina
Publicerad 2010-10-25 21:40:37

Vad roligt! Ska bli kul att se alla swatches på dem! Jag vet ännu inte om jag ska köpa något av dessa, just nu känns det lite som mja....Peace on earth är ju otroligt snygg och Party Hearty verkar också läcker. Jaja din swatches kanske övertalar mig....

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-25 21:44:07

Josephine! Ja!!



Viveka! JA, jag ser fram emot att prova allihop!



Lina! Vi får se om jag lyckas fresta dig! ;D

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-10-25 23:09:10

Vad kul! :D

Typiskt att det blev dubbletter men det blir som sagt bra julklappar :)

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-10-26 01:04:53

Åh wow!Gud vad roligt att du får samples nu! :)

Vill haaaaaaaa! aaaningens avis



Jag kan få dina dubletter? ;)

Gör en giveaway med några/något lack vetja!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-26 05:58:54

Zizzie! Ja, perfekta faktiskt!



Andrea! Vi får se. Jag har haft giveaways förut och ibland känns sånt kul men just nu gör det mig bara trött.Julklappar känns mer realistiskt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-26 06:36:49

Wihooo, lycka! Vad roligt för dig sminkisen!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-26 17:31:23

Emma! JA, jag är superglad!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-10-27 13:19:33

Jösses vad härligt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela