Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Chocolate Caramel

Publicerad 2010-10-21 16:36:19 i Naglar i brunt,greige,beige,


Nubar Chocolate Caramel kom förra hösten och då var det inte mitt favoritlack i kollektionen men nu fick jag plötsligt ett väldigt sug efter den. Tycker den är riktigt snygg! En mellanbrun med guldskimmer. En utmärkt höstfärg.


Jag har två lager av lacket och formulan är helt perfekt som alltid med Nubar. Det torkar fort och är ett rent nöje att måla med. Inga problem med det alltså. Helt fantastiskt. För att göra det lite roligt så har jag Gold Digger från China Glaze som accent på ringfingernaglarna. Jag gillar det verkligen. Kan lätt tänka mig att göra det här igen trots att det är brunt.


Nu har dessutom Nail Shop rea på alla de lack som kom i den här kollektionen. Halva priset! Skynda att fynda!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-10-21 19:38:01

Det lacket är en av mina favoriter ur den kollektionen. Är egentligen inte heller något stort fan av brunt ändå köper jag ganska många bruntonade lack. :)

Du som har superkoll på Venetian Glass. Behöver man hela kollektionen eller vad tycker du om de brunaktiga lacken? Kan inte bestämma mig. :S

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-22 16:52:34

Pamsan! Ja, man behöver alla! Det är väl bara ett brunt? Caramello? Men däremot kan du välja mellan de två orangetonade.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-23 09:13:37

VJag har funderat mig blå, och vad menar du med trots att det är brunt? Trodde bara det var jag som rynkade på näsan över bruna lack och jag har ju nästan helt kommit över det...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-23 11:46:22

Emma! Jag gillar inte brunt speciellt mycket men kan tycka det är roligt med bruna nyanser ibland. Och riktigt mörka, brunsvarta krämlack, är himla snyggt. Annars är brunt, precis som t.ex rosa och beige, en färg jag gillar att kunna plocka fram då och då men knappast mitt förstahands val.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-10-23 13:47:59

Shit, det får bli alla Venetian dårå. :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela