Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Envy Me

Publicerad 2010-10-04 18:11:25 i Naglar i grönt,


Det blir inget smink, som ni märker. Vi får hoppas på Emma vad gäller den biten. Jag har återinsjuknat i någon trist förkylning med hosta och feber. Släpade mig till jobbet men är tveksam till att jag orkar imorgon. Håller tummarna att det släpper över natten för jag VILL jobba. Vill, vill, vill!!!
Medan vi väntar på smink så passar jag på att visa ett nagellack! H&M släppte i höst några riktigt snygga skimmerlack, bland annat det här, Envy Me. Jag vet att ni sett det förut men det här är mina bilder av det.


En mörkgrön med kall ton och mycket skimmer är Envy Me. Riktigt snygg faktiskt men efter att jag lugnat ner mig lite från min första överexaltation så ser jag att det har likheter med andra lack jag har, så klart. Vore konstigt annars med den mängd gröna lack som faktiskt bor i mina lådor. Det är alla fall väldigt snyggt och dessutom täcker det med ett lager och har på alla sätt bra egenskaper. Bra jobbat H&M!

Kommentarer

Postat av: CC
Publicerad 2010-10-04 19:13:54

Det var snyggt! Såg det häromdan i affären.. Trist med förkylningen :(

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-10-04 19:14:53

Åh så snyggt! Krya!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-10-04 19:35:25

Visst är det vackert!!

Krya på dig! Trist med förkylning...IGEN!

<3

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-10-04 19:45:35

Lacket är superfint! Krya på dig, jädra trist att bli sjuk.

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-10-04 19:54:32

Usch. Det är ju inge kul att vara sjuk alls. Hoppas att du kryar på dig. Väldigt snyggt lack btw. :)

Postat av: Maria
Publicerad 2010-10-04 21:50:35

Kikade just på detta idag, kanske jag t.o.m skulle slå till :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-05 06:18:56

CC! Ja, otroligt trist med förkylningen. Ska släpa mig till jobbet idag och se om jag orkar. Har egentligen inte råd att vara sjuk.



Josephine! Tack!



Sanna! Ja, igen... det är så orättvist, jag hade ju precis blivit frisk...



Ninni! Ja, det känns väldigt tätt inpå förra förkylningen. Vi får se hur det går idag. Är ruggigt hostig.



fru Choklad! Tack! Jag hoppas också på det. Känner mig inget vidare just nu.



Maria! Det tycker jag. Det är jättefint!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-10-05 06:54:30

Krya på dig!

Jag har kikat på det här och det mörkblå, tyvärr använder jag ju sällan de färgerna :/

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-05 17:49:42

Zizzie! Tack! Och nej, använder man det inte ska man inte ha för de är verkligen inte unika.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-10-06 08:00:35

Usch vad trist att du är sjuk igen =( Vilka underbara bilder på Envy Me! Det är verkligen ett snyggt lack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-06 19:16:44

Rasande snyggt faktiskt, H&M kan allt...

Postat av: Kajsa K
Publicerad 2010-10-12 14:41:31

Tjusigt! Har precis köpt en flaska av lacket och är överförtjust. Håller bra gör det också. Fint att se det på dina långa och tjusiga naglar.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela