Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Drive In

Publicerad 2010-10-07 20:05:11 i Naglar i rött,


Vi kör på idag med ännu ett arkivlack från Retro Diva-kollektionen. Lite sommarkänsla också i oktoberregnet eftersom inlägget är från i juli. Då skrev jag så här:
Jag tänker bildspamma igen med ännu ett lack. Rött är så vansinnigt vackert! Idag är det ett lack från förra årets höstkollektion, Retro Diva, från China Glaze. Lacket heter Drive In och är ett klarrött lack med varm underton och massor, massor av skimmer.

Oerhört vackert är det, både i sol och i skugga. Det har en sorts glow i sig som är helt trollbindande. Lacket är enkelt som bara den att måla med, kladdet beror på skakiga händer, inte dålig formula.


Jag kan inte säga så mycket mer, mest bara visa alla bilder. Det har inga nackdelar jag kan komma på utan är ett utmärkt lack. Det kan täcka med ett lager, jag bär två här mest för att jag föredrar det. Det torkar normalsnabbt med Nubar Diamont. Glansen är otrolig.

Lite solskensbilder. Det är så fantastiskt fint!


Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-10-07 20:59:27

Härligt med rött! Nu blev jag sugen på att lacka med något glowigt rött. :)

Postat av: Lillasysters naglar
Publicerad 2010-10-07 22:32:41

Jag gillar personligen inte rött, men skimret i detta lack är verkligen fint!

Postat av: Charlotte
Publicerad 2010-10-08 00:08:48

Ooo riktigr härlig färg!

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2010-10-08 08:00:17

Jättesnyggt!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-10-08 08:02:16

Fantastiskt fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-08 08:57:43

Pamsan! Ja, vi skulle ju komma ihåg rött i höst! Rött är ju så snyggt!



Lillasyster! Inte? Jag tycker rött är en färg med så många nyanser, från rosarött till brunrött och mörkt purpurrött. Vissa nyanser älskar jag mer än andra men jag gilalr absolut rött!



Charlotte! Ja, det tycker jag med!



Monica! Ja, visst är det!



Kerstin! Ja! Det är verkligen snyggt1

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-10-08 09:24:05

Lacket är fint, bilderna är underbara!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-08 21:34:17

Ninni! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela