Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Svartrosa graffiti

Publicerad 2010-11-04 06:52:42 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Förra veckan när vi skrev om rosa nagellack så lyckades jag inspirera mig själv till att bära rosa lack i helgen. Superfina Sphinx purple blev det. Och när jag hade ett så färgglatt lack tyckte jag det kunde vara kul att testa Isadoras svarta Graffiti-lack ovanpå. Sminkan köpte detta till mig och jag har haft det i typ en månad men inte kommit mig för att testa. Nu gjorde jag hur som helst det och det är jag inte ledsen för, för hjälp vad häftigt! Jag hade ett liknande lack från Max Factor för typ 10 år sen och det var inte alls bra i kvaliteten. Det här däremot, akta er vad bra det var. Tydligt mönster omedelbart, det gick alldeles strålande med överlack på och inga problem med hållbarheten, vilket Max Factors lack tyvärr hade stora problem med. Himla kul lack tycker jag, och ja jag vet att alla redan har upptäckt det, men jag ansluter mig till den imponerade skaran:)

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-04 08:37:32

Jättesnyggt!

Postat av: Fia
Publicerad 2010-11-04 09:25:02

Jättesnyggt! Punkigt glammigt! :)

Postat av: jbrobeck
Publicerad 2010-11-04 12:19:49

i love these crackle polishes!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-04 20:50:01

Kerstin: Tack:)



Fia: Ja men visst är det. Gillade kombinationen...



jbrobeck: They are really great!

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-11-04 20:54:56

Blev jättesnyggt med graffiti på. Denna fina rosa klarar sig också bra utan graffitilacket tycker jag.

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-11-04 20:59:02

Jättesnygg kombination! Jag har kvar mitt blåa Max Factor Mosaics, det har torkat till fina klumpar i flaskan nu =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-04 21:06:41

Fru Choklad: Ja visst blev det:) Yes, det är en jättefin rosa, men jag ville ju testa graffitilacket:)



roxcat: Tack. Åh har du? Jag hade ett röt, men slängde mitt för flera år sen. Minns att jag ville ha ett svart också, men antingen så fanns det inte eller så hittade jag aldrig ngt...

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2010-11-04 21:17:30

Svart/rosa er den varianten jeg liker best selv også.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-05 22:45:17

Vad bra att du testade det svarta. Det är det enda jag själv inte provat... :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-06 08:47:33

Sminkan: Är det? Shit, svart är ju lätt coolast att ha på ett sånt lack. Jag ville ha svart från maxfactor när de fanns, men hittade aldrig nåt svart, kanske fanns det inte. Är väldigt belåten med att Isadora släppt ett svart. Hur som helst så kompletterar vi varandra:) Du och jag alltså, inte jag och lacket.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-11-06 09:45:17

Grymt snygg kombination! :)

Jag brukar ta fram mitt svarta när jag lessnat lite på en manikyr och vips är den som ny. Enkelt och snabbt sätt att hotta upp utan att behöva ta bort den förra manikyren!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-06 13:11:55

Zizzie: Tack, visst blev det läckert:) Ja, det är ju smart. Fast eftersom jag bara har lack på helgerna nu hinner jag sällan tröttna.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela