Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Cool Camel

Publicerad 2010-11-23 18:36:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Jag har ju precis bjudit på några tjusiga krämlack i och med LipGloss Bitch beauty-3:a så varför inte fortsätta med mer läckra krämisar? En favorit från IsaDoras höstkollektion är faktiskt den här läckra bruna! Kolla på det! Så snyggt!


Cool Camel är ett lite gråtonat lerbrunt lack som täcker bra med ett lager, det är vad jag har här, men som behöver överlack för glansen. Här är det inget överlack. Det är lätt att måla med, min flaska är av den gamla sorten med den bättre penseln så jag är glad. Vissa verkar ha hittat samma kollektion i de nya flaskorna med vit kork, alltså de med den nya jättepenseln och hälften av mängden till samma pris. Kolla alltså efter de gamla flaskorna om ni ska köpa för de finns uppenbarligen. Jag handlade från Kicks och betalade 59 kronor för min flaska. Då var de dessutom nysläppta så nu kan ni nog hitta dem på rea.

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2010-11-23 19:13:31

En väldigt fin brun! Här där jag bor har jag bara sett de nya Isadoraflaskorna med vit kork, men i Stockholm så såg jag några av de nya lacken i de gamla flaskorna, så de kanske inte finns överallt.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-11-23 21:07:11

Det ser smaskigt! Jag köpte förresten Metal Glitz i helgen och det var den mindre flaskan med vit kork - men utan den breda penseln! Hurra!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-23 21:37:17

Maja! Så himla fånigt att inte alla ska kunna få tag på den stora, gamla flaskan. Den är ju både bättre och billigare.



Nailtastic! Skönt om de åtminstone tar bort penseleländet men jag tycker de snuvar oss på lack när man får halva mängden i den nya flaskan, men till samma pris. Gör att Isadora kostar som ett OPI nästan, i mililiterpris.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-11-24 11:02:10

Superfint! IsaDoras höstlack är klockrena allihop!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela