Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Claire's Dream Catcher

Publicerad 2010-11-24 07:20:00 i Naglar i grönt,


Här är ett lack jag fick som bonus av Alizarine Claws i somras. Visst är det fint! Vilken tur jag hade!


Claire's Dream Catcher är ett ganska varmtonat mintgrönt med skimmer. Helt annorlunda än mina andra mintgröna som alla har en kall blåton i botten. Jag är förtjust alltså! dessutom hoppas jag att minttrenden är över nu så jag kan känna lite sug efter den här färgen igen. Det blir så uttjatat när färger hypas så pass mycket som mint blev i våras. Tills sist har man liksom sett färgen så många gånger på bilder och bloggar att man helt enkelt inte tål den. Jag känner mig mycket mer pepp på mint nu än jag gjorde för några månader sedan.


Visst är det sött! Tre lager, bra torktid med Seche Vite och enkelt att applicera.

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-11-24 10:58:48

Jättefin och ovanlig nyans!

Postat av: Marika
Publicerad 2010-11-24 12:39:53

Babygrön? Nej, det finns väl inget som heter så... men det var min första tanke. :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-24 18:16:34

Kerstin! JA, fin är den!



Marika! Jo, jag tycker vi bestämmer det. Babygrön är den!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela