Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nytt i lacklådan!

Publicerad 2010-05-29 13:47:52 i Nytt till lacklådan!,


Wohooo! Jag har satt sprätt på lite pengar igen och kommit hem med lite nya, fina lack att leka med!

Det är Krex och Alizarine Claws fel att jag ens traskade iväg mot mitt lokala H&M idag. Hade tänkt sitta hemma och jobba och vara duktig men efter ett snabbt besök hos Krex där Hello Kitty-lacket i turkos återigen exponerades på ett fantastiskt frestande sätt så gav jag upp, satte på mig skorna och knallade iväg. Väl på H&M så hittade jag ett underbart gult lack som jag alldeles strax ska lacka om till och passade även på att hugga Bella's Choice och Check me Out som det bloggats en del om under våren. Så vad det med mitt "nej, jag är ingen pastellflicka, jag ska inte ha fler godisfärger". Jag erkänner, jag är hjärntvättad. Det med hjärntvätten visade sig även efter att jag lämnat H&M. Istället för att gå raka vägen hem och laga en god lunch så smet jag in på Kicks för jag var tvungen att även skaffa mig det ljusrosa dependlack som Krex visade för inte så länge sedan. Självklart kan man inte köpa ett lack så jag högg två till, ett aprikost(!) och ett i svampbeige.

Ni har säkert redan gissat det men jag tänker ändå säga det en gång till. Alizarine Claws och Krex samt Nailtastic är mina tre favoritbloggar just nu! Grymma tjejer med otroligt snygga, välvårdade händer och naglar (vilket får mig att skämmas lite varje gång jag visar mina tassar) och bra bilder dessutom. Jag är säker på att ni redan besökt dem, men om ni till äventyrs missat någon av dem, klicka er in nu. Suveräna nagelbloggar!  

Kommentarer

Postat av: Karin
Publicerad 2010-05-29 14:23:55

H&M Check me out är så underbart! Älskar färgen, måste nog skaffa mig en backup! ;) Det gula ser väldigt intressant ut, vad heter det? :)

Postat av: krex
Publicerad 2010-05-29 14:29:18

haha, peer pressure! .DD

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-29 14:31:47

Karin! Den gula är uppe för beskådan nu!



Krex! Japp! I positiv bemärkelse menar jag! ;D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-29 15:59:04

Så kul med nya lack! Riktiga små godisar du har shoppat...

Postat av: Basteth
Publicerad 2010-05-29 16:20:24

Åh, det gula är ju helt lovely och måste vara toknytt! De andra harj ag redan eller känner igen, men inte det gula minsan.:) Kommer inhandlas vilken dag som helst, haha.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-29 17:27:29

Emma! Jag är toknöjd med min shoppingrunda!



Basteth! Ja, den måste du skaffa! Den är så fin!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-05-29 17:30:32

Gulle dig! :-D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-29 17:32:47

Nailtastic! Det är ju sant. Jag är svårt beroende av din blogg. :D

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-05-29 22:14:07

Men oj, vilken härlig skörd!

Postat av: feline
Publicerad 2010-05-29 23:07:18

<3 <3 <3



Meen, jag hänger ju typ jämt på mitt lokala H&M, men det gula fanns inte där den här veckan... Fan också. Jag som redan är pank - innan den 1:a. xD

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-30 08:07:23

Ninni! Japp! Jag var nöjd när jag gick hemåt!



Feline! Jag tror de hade kommit in i fredags på mitt H&M. Du får kolla igen. Och jag vet vad du menar med pank... Fick extremt dålig lön den här månaden eftersom jag var sjuk i tre veckor. Nå, de gula borde inte sälja slut innan nästa lön så jag hoppas du får tag på ett.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-05-30 22:57:11

Mums, vilka fynd!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela