Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Molten

Publicerad 2010-05-06 08:13:57 i Eotd i rosa och rött, Sminkans EotD,


Galet mycket bilder och ändå är ingen riktigt bra. Molten är alla fall skuggan jag använt här, en vinröd, högmetallisk sak från Pure Luxe. Helt underbar är den!

Grunden är alla fall Face Eye Fix. Ovanpå den ligger Molten på hela ögonlocket. Lite lätt markering med svart i det yttre v:et, till det använde jag Twilight från Paula Dorf. Sen är det Copper Foil och Antique från MAD Minerals som mjukar upp skarven mellan Molten och highlightern. Som highlighter använde jag Kiss of Moonlight som också är från Pure Luxe.

Molten och Twilight suddades in även under ögat. Lite svart mascara och brynskugga fixade looken. Tyvärr är bilderna inte ens nästan rättvisande. Jag är jättenöjd med färgerna här och på bild ser det bara smutsigt ut. Alla skuggorna är väldigt metalliska eller glittriga, utom den svarta som är matt, och jag tror det är det som gör att det ser bra ut på riktigt. På bild tappar man ju lystern tyvärr...

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-05-06 14:32:12

Om det är ännu snyggare i verkligenheten så har du lyckats. För det är väldigt fin på bild.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-05-06 19:08:35

Vinröda skuggor hör till mina favoriter så den här mejken gillar jag skarpt! Vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-06 19:13:54

Fantastiskt, vilken otroligt sofistikerad röd sminkning du har gjort! jag är verkligen imponerad, min egen dagens ser mest galet ut.. Molten är dessutom skitsnygg, jag måste beställa från Pure Luxe!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-06 19:27:42

Sminkjante! Den här var riktigt fin faktiskt! Var otroligt nöjd med den IRL!



Nailtastic! Tack!



Emma! Tack! Jag älskar Molten! Den är en favorit!

Postat av: Mayaline
Publicerad 2010-05-06 19:44:17

Vad fina skuggorna är mot dina ögon, jättefint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-06 21:50:02

Mayaline! ja, ju mer jag tittar på den desto bättre känns den! Jag tycker så mycket om Molten!

Postat av: Linda
Publicerad 2010-05-06 21:52:34

Nämen åh vad vackert, vilka otroligt fina färger...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-07 07:31:14

Linda! Inte så tokig va! Jag älskar den här djupa, metalliska röda.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela