Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend #197 och flakes från Astor

Publicerad 2010-05-31 17:47:12 i Naglar - flakes,


Depends söta lilla lack #197  har här fått lite extra sparkle med hjälp av Astors flakelack. Som vanligt bildspammar jag. Först bilder i indirekt solsken.


Visst är det fint! Jag gillar det här flakelacket väldigt mycket för jag tycker färgskiftningarna i flakesen är finare än i många andra.

Och nedan har vi lite bilder i dagsljus men med mulen himmel.

Fortfarande väldigt vackert!

Underbara skiftningar!

Kommentarer

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-05-31 22:17:55

Jösses vad häftigt, vilken fin kombo!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-01 20:39:42

Ninni! Ja, jag älskade den! Astors flakelack är min favorit av alla flakes jag har!

Postat av: creme-idiot
Publicerad 2010-06-01 22:36:14

Var får du tag på Astor-lack? E-bay?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-02 06:49:58

Creme-idiot! ÖB tror jag faktiskt. Och jag har bara ett. :D

Postat av: Ifrith
Publicerad 2010-06-04 19:23:32

Jag älskar det där lacket! Japp ÖB kommer det ifrån! Jag hade lätt pungat ut en hundring för det lacket, det är ju så fint!



ÖB - verkligen billigt =P, jag fick det nämligen gratis, haha. jag frågade i kassan om de hade flera av lacket på lager i och med att det jag höll i handen (sista) hade massa klet från nåt annat lack på flaskan. Nix det hade dom inte, men jag fick gärna ta den om jag ville ha den, -gratis. Haha.



Nåväl vet någon var man kan köpa Astor-lack hör av er!



Trevlig helg Sminkan och Emma och alla andra! /troget fan

Postat av: Filippa
Publicerad 2010-07-16 09:39:19

Inga nya uppgifter om vart Astors flakelack är köpt? Är desperat efter det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela