Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Eyeko Vintage Polish

Publicerad 2010-06-03 06:16:39 i Naglar i blågrönt&turkos,


Litet arkivinlägg kommer här! Det här är det första Eyekolacket jag provade och jag var inte imponerad. Formulan är rinnig och tråkig och det krävs tre lager för att få det täckande. Färgen är fin dock, lite mitt i mellan grönt och blått. En söt pastell. Jag kan berätta att Cosmic och Vampira var bättre att måla med.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-03 08:21:21

Men åh viket fint lack! Det är nästan tur att formulan är kass, så att jag kan avhålla mig från köp...

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-06-03 10:09:06

Jag har faktiskt inte fallit för den mintgröna trenden denna gången, iaf inte på mig själv. Jag hade min mintgröna period på 80-talet med en peak 1983 där jag hade typ allt i mintgrönt, inklusive ett mintgrönt lack från Cutex som jag älskade. Så jag är nog färdig med den färgen, tror jag. Låter jag gammal? Japp, det är jag! Iaf ganska... hihi.

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2010-06-03 11:43:09

Häftigt!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-03 13:51:37

Jag har det där, men har inte orkat testa det ännu. Måste erkänna att jag börjar känna mig väldigt mätt på mint-trenden. :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-03 16:56:23

Kerstin! Där räddade jag dig alltså!



Ninni! Ja, jag är också gammal så jag vet vad du menar. 1985 var nog min peak också, men ofrivilligt. Mamma klädde mig i mint från topp till tå på minskolavslutning det året... :D



Nailtastic! Ja, definitivt lite för mycket mint nu...

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-03 18:56:12

Okej färg, men vintage mint är nog snyggare, om det är mint man är ute efter...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela