Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ett litet midsommartema

Publicerad 2010-06-18 10:02:51 i ,


Jag har bestämt mig för att ha en liten temavecka veckan före midsommar. Det blir alltså midsommarblomster här på bloggen i dagarna sju. Vill ni vara med? Haka på!

Imorgon, 19/6, börjar min temavecka.
Jag har valt att inspireras av hela förra sommaren och kommer använda några av bilderna ni ser i collaget här som inspiration. Självklart blir det ganska löst hållet, men lite sommarkänsla hoppas jag kunna bjuda på. Så, alla pret-tyiter och sminkbloggare, häng med på temaveckan och ge mig smörblomma, hundkex och skogsviol eller vad ni nu vill illustrera på era ögonlock eller naglar eller vad ni nu än väljer.

Ni kan ju tema-tekniken redan. Gör ditt inlägg och lämna en länk i kommentarsfältet hos oss så samlar jag ihop er i ett gemensamt inlägg sen. Och har du inte blogg men ett konto hos Pret-ty så funkar ju dagens-tråden lika bra! :D

Kommentarer

Postat av: Vanessa
Publicerad 2010-06-18 14:25:35

Oh va roligt!! ska försöka haka på :D

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2010-06-18 16:09:37

Jeg blir naturligvis med, men sommeren har ikke kommet til Trøndelag enda.

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-18 16:57:07

Jättekul! Jag lovar att haka på, iallfall efter helgen. (Vi håller ju på och husfixar för fullt...)

Postat av: Helena
Publicerad 2010-06-18 18:03:15

Jättekul, jag hänger självklart på :-D

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-06-18 18:45:08

Vad kul! Jag hakar på någon dag eller två! :)

Postat av: Potatisbruden ~ Michilicious
Publicerad 2010-06-18 20:05:34

Jag hakar på :D Synd att jag inte har så mycket smink :/ Jag får vara extra kreativ :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-18 21:58:35

Vad roligt att så många redan vill vara med! Hurra för er! Jag blir så glad om ni vill hänga på!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-06-19 09:36:11

Jag hade tänkt samma sak:D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-19 12:57:34

Sanna! Det blir väl kul! Vi kan ju samsas! ;D

Postat av: Vanessa
Publicerad 2010-06-22 09:49:29

Hej sminkan.. Nu har jag också gjort ett litet inlägg om midsommar tema ..MEN.. Går det bra om jag lånar denna bild som du har lagt upp här.. självklart länkar jag till dig ..det är en liten bild där i kollaget som jag fastnade för :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-22 12:47:10

Vanessa! Om du tydligt länkar och taalr om att bilden är lånad härifrån så är det okej. Kul att du hänger på!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela