Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Wild At Heart

Publicerad 2010-06-08 14:29:58 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Här kommer ett av de absolut vackraste hololacken i min samling, underbara Wild At Heart. Jag köpte det här lacket för max två månader sedan och jag har redan använt det två gånger, det är ett mycket högt betyg! Högt betyg även för lackegenskaperna, det är lättmålat, täcker med två lager och det torkar snabbt. Men det allra bästa är såklart färgen och holoskimret. Jag älskar att det här lacket är så mörkt, många hololack kan kännas lite urvattnade, men definitivt inte detta. Gillar ni holo och lila måste ni bara spana in detta lack, för det är så in i bomben snyggt…

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-08 16:54:14

Vansinnigt snyggt! Ser så fram emot att använda mitt. Jag tänker fuska ibland och ta det före semestern, men nej. Det känns så roligt att spara den för en riktig sommarmanikyr.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-08 17:50:12

Wild at Heart är ett av de vackraste hololack jag sett! Helt underbart!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-06-08 20:00:51

Det här vill jag verkligen ha! :D

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-06-08 20:54:31

Ja jädrars, det uppstod kärlek - åh vad snyggt!

Postat av: Karin
Publicerad 2010-06-08 21:23:40

WOW! :)

Postat av: Aila
Publicerad 2010-06-08 22:09:52

Skitläckert, ett sånt måste jag ha;)!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-08 22:50:37

Sminkan: Det är så snyggt att man nästan ramlar baklänges. Du är fantastiskt tålmodig som har väntat...



Nailtastic: Precis, det är magnifikt:)



Zizzie: Klart du vill! jag tänkte på dig när jag publicerade:) det här är verkligen ett zizzie-lack...



Ninni: Det är så vackert, jag älskar absolut mitt:)



Karin: Yes, det är rätt ordet:)



Aila: ja det tycker jag allt att du måste, det är så snyggt!

Postat av: Marina
Publicerad 2010-06-09 00:00:02

Gaahhh hamnar genast på vill ha listan! Skiiitsnyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-09 09:41:20

Marina: det är väl värt att hamna på den listan:) Eller ja, det är verkligen väl värt att äga, det är ursnyggt, du kommer inte att ångra ett köp av detta lack...

Postat av: badis
Publicerad 2010-06-10 21:57:07

<3 <3 <3!!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-10 22:11:57

badis: Precis så känner jag med:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela