Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Paket på posten

Publicerad 2010-07-15 12:10:45 i Nytt till lacklådan!,

Igår fyllde jag år, som några av er förstått av inläggen som skrevs då. Tack till alla som gratulerade förresten! Ni är så himla gulliga allihop!

Ett paket kom igår på posten, och nej, ingen födelsedagspresent egentligen, men vi kan väl låtsas. ;D
Det var min förra beställning från Cherry Culture som äntligen dök upp och i den fanns en massa fina nagellack!

En massa fina lack från Sinful Colors och L.A. Girls! Yay! Jag hade 699 lack listade i min lilla excel-fil innan så ni förstår ju att de här finingarna knuffade mig över 700 lacksgränsen! :D

Visst är de vackra! Jag är så glad!

Och Emma vill ju se fika-bilder. Det blir det inte här på bloggen, men en kan jag väl bjuda på. Det är min apelseincheesecake med pepparkaksbotten.

Och eftersom det är OT-bilder ändå så bjuder jag på lite trädgård också. :D

Kommentarer

Postat av: Mia
Publicerad 2010-07-15 13:29:12

Grattis i efterskott!! :) Underbara lack! Och jag älskar cheesecake. Har du recept på den? :)

Postat av: PolishPig
Publicerad 2010-07-15 13:45:49

Äsch, nu missade jag att gratta på rätt dag.

Stort födelsedagsgrattis i efterskott!

Åhh, vackra rosor :-)

Postat av: Marina
Publicerad 2010-07-15 14:01:21

Men åhh grattis i efterskott!! Hoppas du har haft en finfin födelsedag, man kan ju inte klaga på vädret iallafall, åtminstone inte här i småland där jag befinner mig just nu. Den där cheesecaken ser ju (och låter) helt supersmarrig ut. Har du receptet får du jättegärna maila om du har tid och lust! GRATTISKRAMAR till dig!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-07-15 15:02:12

Grattis!!! Jösses vilka härliga bilder - allihop!

Postat av: Nailspotting
Publicerad 2010-07-15 15:32:22

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en riktigt bra dag :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-07-15 16:44:28

Vilken fin lackleverans och cheesecaken ser minst sagt mumsig ut! :-)

Postat av: bella
Publicerad 2010-07-15 16:58:06

Sv: Jag förstår att du inte lägger upp 10 till:) Jag som inte observerade att Pamsan nominerat också.

Hoppas födelsedagen va till belåtenhet. Kakan ser fantastisk ut! Mmmmm....

Postat av: Aila
Publicerad 2010-07-15 17:58:58

Åååh, vilka fina nagellack och över 700 st, jisses människan! Grattis på födelsedagen ännu en gång;)!



Apelsin cheesecake med pepparkaksbotten, kan inte man få recept;)...pliiiiz;)!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-15 18:28:10

Iiih vad många fina lack! och din cheesecake ser verkligen finfin ut. Jag tycker visst det borde vara fikabilder på bloggen, så det så:P

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-15 18:28:39

Och ha, Aila vill ha recept, mer fika på bloggen!!!

Postat av: feline
Publicerad 2010-07-15 18:55:18

Grattis i efterskott! :) <3 Och vi är rätt jämbördiga i våra excelfiler... ;D

Postat av: Michilicious ~
Publicerad 2010-07-15 20:39:06

Jag fick också en leverans från Cherry Culture igår :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-15 22:47:35

Nu gör jag ett sånt där svar som jag egentligen inte tycker att jag borde, ett gemensamt.



Stort tack för alla gratualtioner! Ni är så fina! Tack,tack! Och ni som ville ha recepet, nu finns det!



Kram på er alla läsare!

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-07-16 11:14:00

Gigantiskt jättegrattis till världens bästa sminkan!!! Hurra hurra hurra! :)

Postat av: Rocketqueen
Publicerad 2010-07-16 11:42:09

Grattis i efterskott kära Sminkan! Cheesecaken ser underbar ut, likaså lacken! Mums för de bägge!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-16 12:25:01

Fru Choklad! Tack! :D



RQ! Wow! Vad kul att se din signatur! Tack för grattis! Kram!

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2010-07-16 15:45:12

Oh, grattis i efterskott! Den där cheesecaken måste jag prova, ser väldans smarrig ut. Fina lack också, har svår beslutsångest inför kommande beställning redan, har sett alldeles för många vackra Sinful Colors-lack här redan ju! (Får sikta in mig på ett märke i taget, annars blir det nog FÖR svårt ;D) Grattis till 700+ lack också för den delen!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela