Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Del Sol Rockstar

Publicerad 2010-07-05 14:18:57 i Naglar - färgskiftande,


Okej, idag blir det många inlägg. Ni har redan fått se två Del Sol idag, men jag vill få ut de inläggen  snabbt nu eftersom de är klara. Jag har alltså testat alla mina sex Del Sol och den som var bäst i färgskiftande var Island Fever . Den hade dock stora prolem med skirheten. De båda glitterlacken, detta och Heartbreaker, skiftar inte färg alls. Tyvärr. De andra skiftar färg men är relativt diskreta. Jag hade två riktigt täckande lack, Superhero och Electrick, men de var dessvärre benägna att visa penseldragsmärken. Jag hade tre superskira, Island Fever, Day Dreamer och Heartbreaker. Det här var "normalt".

Del Sols Rockstar ska alltså byta färg från blått glitter till grönt i solskenet. Dessvärre blir det ingen som helst förändring i färgen.

Rockstar är ett klarblått glitterlack som täcker med tre flödiga lager. Det är bättre att måla med än vad Heartbreaker från samma märke och av samma typ var. Vad kan jag säga mer? Det är snyggare i flaskan än på naglarna.

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-07-05 16:03:20

Jag tycker ändå att man ser en liten förändring på bilderna. Även om det inte ändrar sig tycker jag att det var snyggt ändå =)

Postat av: Shamrock
Publicerad 2010-07-05 20:45:21

Har du redan hunnit testa dina? Det är till att vara snabb! Electrick som du hade i ett annat inlägg var jättefint, sitter nu och grämer mig för att jag inte beställde det.

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-07-05 22:27:20

Väldigt snygg blå färg i alla fall, men man blir ju lite less på att lacken inte riktigt håller vad de lovar. Jag testar just "Surfer girl" och det skiftar en aaaaningen åt gult i solljus men inte så mycket som jag hoppades. Hur som helst så är grundfärgen eller vad man ska kalla den fin så jag gillar lacket i alla fall. Kan dock hålla med om att det blir lite randigt också när jag tänker efter.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-06 12:35:01

Kerstin! Ja, om man kan strunta i att det inte äxlar färg så är det alla fall okej.



Shamrock! Jag fusktestade de här tre sista, alltså swatchade dem bara på en timme vardera. Var inte så sugen på att bära dem.



Fru Choklad! Jag har inte riktigt tålamod med lack som är crappy i formula och inte unika i färg...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela