Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Påminnelse om tävling och swatch

Publicerad 2010-01-21 18:09:13 i Swatchbibliotek övrigt,


Ni minns väl vår tävling som vi har tillsammans med Makeupcosmetics? Vi har ju valt ut fem av våra favoritpigment och ni har möjlighet att vinna dem och två valfria pigment från Makeupcosmetics sortiment.

Här är en länk till tävlingsinlägget och reglerna.

Här ovan ser ni alla pigmenten vi har valt ut och nedan är en swatch. Swatchen visar skuggorna, uppifrån och ned, July, Amy, Kinda, Brown Smoke och Blackstar Green. Dessa fem och två till kan alltså bli dina om du går in på tävlingsinlägget samt Makeupcosmetics hemsida och skriver en kommentar om vilka andra två skuggor du skulle vilja vinna från Makeupcosmetics. Tävlingen avslutas på söndag klockan 23.59.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-01-21 20:30:42

En väldigt fin swatch måste jag säga! Jag blir sugen på att plocka fram mina MUC-skuggor när jag ser den. Dock är jag ju väldans förkyld, så blir inget idag. Skönt att slippa sminka ett förkylt ansikte om man inte måste...

Postat av: Emilie
Publicerad 2010-01-22 17:51:33

Jag hoppas verkligen på det där :O

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-01-23 21:46:35

Härliga swatches på otroligt härliga färger! Nu får jag hålla tummar och tår :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela