Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Snöflingor och Nail Art

Publicerad 2010-12-05 14:11:00 i NailArt,


Här kommer min fullständigt enastående vintriga manikyr! Snowmanlacket i blått jag visade igår täckte jag in med massor av snöflingor och keruber med utmärkta nageldekorationer som jag köpt från NailShop. Alla dekaler jag köpt har inte varit bra, de kan vara svåra att få att följa nagelns kurvatur eller bara vara vassa och stela och omöjliga att få av plastarket de är fästade på. De från NailShop är dock utmärkta! Superlätta att använda och de följer nageln perfekt och sitter hur länge som helst. Rekomenderar dem varmt! Sen måste man ju inte gå överstyr så som jag gärna gör... De finns alla fall för 44 kronor på Nailshop och just nu är det dessutom fraktfritt så gillar ni snöflingor så passa på!


Fotona är från igår, jag har lagt till lite glitter på den vita "snöfjädern" som jag målat på ringfingret. Ja, jag har svårt att sluta när jag väl börjar... Nu känns det hela som lite väl mycket men jag måste alla fall ha det idag, helst även imorgon, för att få valuta för nageldekalerna. ;D


Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-05 14:41:56

Wow! Verkligen en fantastisk vintermanikyr...

Postat av: Sara - Lackat
Publicerad 2010-12-05 14:43:38

snyggt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-12-05 15:13:04

Vilket pill! Det blev jättefint!

Postat av: Tina (Beleza)
Publicerad 2010-12-05 15:26:14

Oj vad läckert, önskar jag hade samma tålamod med mina naglar. :)

Postat av: Annie
Publicerad 2010-12-05 15:40:09

Jättetjusigt!!Snöflingorna är ju supersöta :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-05 16:15:15

Emma! Jag tycker det själv. Oerhört mycket snöflingor alla fall!



Sara! Tack!



Kerstin! Tack!



Tina! Det här går fort och lätt. Små klistermärken bara, och de fäster hur bra som helst!



Annie! Tack!

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2010-12-05 18:09:33

GUD VAD SNYGGT! Senast i natt (nattjobbare ^^) satt jag och funderade på var/ hur jag skulle få tag i snöflingor. Vet ju att Konad har en snöflinge-platta, men... (: Sjukt fint! * beställer ^^ *

Postat av: Marika
Publicerad 2010-12-05 18:28:15

Åååh så fint!!! Nu blev jag riktigt sugen på att köpa hem nageldekorationer och börja pyssla... väntar bara på att mina naglar ska växa till sig lite.

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-12-05 19:00:43

Så fint! :)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-05 19:11:48

kanonhärlig vintermanikyr. Jag håller med dig om att "klistermärkena" från Nailshop är kanon.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-05 19:31:43

Vilken perfekt vintermanikyr! Jättefint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-05 20:08:36

Lillasyster! Ja, det här är ju mycket enklare än stämplarna men det är klart billigare i längden med plattan...



Marika! Ja, det är roligt med dekorationer, i alla fall ibland!



Josephine! Ja! Jag gillar de här!



Sminkjante! Ja, de sitter bättre än några andra!



Nailtastic! Ja, jag tycker också den blev vintrig!



Postat av: Maja
Publicerad 2010-12-05 21:02:11

Jättefint och vintigt! Jag är jättedålig på nail art men ska nog ge det ett försök imorgon, jag blev inspirerad nu av den här manikyren :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-12-05 21:58:40

Jättefint! Snöflingor är så vackra!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-06 05:52:04

Maja! Vad roligt att höra! Jag har fortfarande kvar den även om jag tröttnar rätt snabbt när det blir mycket som händer i en manikyr. Känns ändå passande nu i snön.



Sanna! Ja, de är ju det!

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2010-12-06 11:41:00

Jag köpte de här förra året och jag håller med dig, de är riktigt bra! Jättefina!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-06 18:30:56

Nageldraken! visst är de superbra!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela