Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Let Me Entertain You

Publicerad 2010-12-02 18:16:00 i Naglar i rosa,


Som ni märker har jag varit hemma och haft trkigt, är sjuk igen, och det enda jag kan göra är lacka naglarna och se gamla CSI NY avsnitt. Blir lite trist i längden. Nå, jag har hunnit swatcha igenom en del även om det blir stopp ibland för lacken är så tjusiga så de måste bäras ett tag. Det här borde jag ha burit länge. Det är en av mina favoriter från OPI Burlesque-kollektionen. Så fin att jag överväger en fullstor flaska. Det är let Me Entertain You och det är rosa!


En mörk ceriserosa med massor av skimmer/microglitter i rött, ljusare rosa och ljusblått. Jag tycker det är magiskt! Det lack jag kommer på som är mest likt det ur mina samlingar är Zoya Anaka och de är inte så lika att man inte kan ha båda. ;D
Anaka har inte samma rikedom av färg på skimret så hon blir mindre komplex i sin rosa färg. Let Me Entertain You är definitivt snyggare. Kanske köper det här nästa gång jag virrar runt hos TD för visst är det en av de snyggaste färger ni sett på länge! :P

Kommentarer

Postat av: åsa-li
Publicerad 2010-12-02 19:26:36

hej sminkan. detta är en riktig gobit i sammlingen gillar den skarpt. Skulle inte vilja vara utan det. Åsa-li

Postat av: Solveig
Publicerad 2010-12-02 19:50:16

Helt enig i beskrivelsen av denne! Jeg elsker den, brukte den flere ganger da jeg var på ferie i Qatar. :)



God bedring til deg!

Postat av: Nea
Publicerad 2010-12-02 20:31:35

Jisses.. det var grymt snyggt!!! Önskar dessutom att jag hade dina naglar, mina bara bråkar ;)

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-12-02 21:33:54

Det här är det enda lacket jag köpt från kollektionen och jag är verkligen förälskad, så underbar färg och vackert skimmer!

Postat av: Vikab
Publicerad 2010-12-02 22:06:56

Oh ja, denna är läcker, hade den i helgen på en fest. Väntar dock på att få ha den när det är solsken, då borde det blinga till ordentligt :)

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2010-12-02 22:28:07

Mjaa ja jag e bra sugen fortfarande, det måste jag erkänna :P..

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-12-02 22:32:34

Vill ha vill ha vill ha!!! :D

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-12-03 00:40:03

Jag älskar det också! Sjukt vackert!

Postat av: Nailspotting
Publicerad 2010-12-03 00:40:32

Trist att du är sjuk. Hoppas du blir frisk och kry snabbt :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-03 06:03:20

Åsa-Li! Jag måste nog ha den i fullstorlek jag med!



Solveig! Det här är verkligen en skönhet. Förtjänar all uppmärksamhet den kan få!



Tack! Jag mår rätt bra, mest att jag är hes och hostig.



Nea! Mina bråkade också tills jag envist använt OPI Natural nail strengthener i ett år. Varje dag. Hittar man rätt stärkare och är envis kan man alltså få naglarna att sluta skiva sig och bli till fransar.



Roxcat! Ett bra val även om jag måste säga att The Show Must Go On är en färg jag gillar mycket ur kollektionen så jag skulle rekomendera två inköp. ;D



Vikab! Ja, den måste bli enastående i sol!



NailsByBellan! Haha, ja, det brukar bli så.



Zizzie! Så klart! Det är ju en "du" färg.



Sanna! Visst är det magiskt!



Nailspotting! Tack!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-03 07:46:23

Jag älskade också det här! Håller med om att det är det fantastiskt vackra skimret som gör det.

Postat av: Maja
Publicerad 2010-12-03 20:10:23

Detta lacket är såå fint! Måste ha :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-03 20:18:56

Nailtastic! Det är verkligen en vinnare!



Maja! Det kan jag förstå för det är supervackert!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela