Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI All A-Bourdeaux the Sled

Publicerad 2010-12-06 20:07:00 i Naglar, vampy,


Vi dyker in i arkivet men håller oss till ett litet jultema tycker jag. All A-Bourdeaux the Sled kom med 2009 års julkollektion och är snyggt men alltså unikt. Det finns ju en ganska generös mängd lack av den här typen, mörkt brunröda som ser nästan svart ut, och flera kommer från OPI. Det är ingen jätteskillnad på det här och på årets William Tell Me About OPI till exempel.

Tre lager lack ger en jämn, mörkt brunröd ton som blir mörkare på nageln än i flaskan, enligt mig. Det är vampigt och har fin glans. Jag älskar den här typen av lack och har en massa liknande från olika märken. Jag kallar det här för ett okej lack. Inte fantastiskt men absolut inte dåligt heller. Jag behöver alla fall inte köpa en fullstor flaska. :D

Kommentarer

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2010-12-06 20:53:30

Jag gillar starkt detta lack. Det är så himla snyggt när det är så mörkt att det lutar åt svart!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-06 22:07:21

Man kanske inte behöver alla lack i den här färgskalan som släpps, men nog är det jäkligt snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-06 22:29:04

Lillasyster! JA, visst är det snyggt!



Nailtastic! Nej, man behöver inte alla, men de är svåra att motstå på samma gång.

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2010-12-06 22:41:49

Jag har riktigt svårt att motstå såna här färger!! Gillar att det här drar lite mer åt det bruna håller, riktigt snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-07 05:43:07

Nails by Bellan! Jag gillar också den här typen av färger men de som är lite vinröda/lila i basen är kanske ännu snyggare än denna enligt mig. Som Zoya Casey.

Postat av: Fia
Publicerad 2010-12-07 08:03:08

Jag älskar det här lacket, en av mina vampfavoriter... :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-07 17:42:37

Fia! Jo, vampigt så det förslår är det ju!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela