Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Totally Cool

Publicerad 2010-12-17 09:00:00 i Naglar i lila,


Milani Totally Cool är verkligen cool! Ett lila lack med skimmer i guld och rosa. Läckert! Här kommer något av ett bildspam, så klart, i både "vanligt" decemberdagsljus och sol!

Även i det svaga dagsljuset vi har se man hur läckert det är! Verkligen vackert och mes fina effekter på grund av det multifärgade skimret i det. Lite tip wear dock så det passar tydligen inte perfekt med mitt standardöverlack, Seche Vite. Jag brukar inte få den här sortens problem ofta med det men det händer med vissa lack. Ska köra China Glaze Fast Forward istället i framtiden på just denna.


Så ett litet spam på lacket. Det är tre tunna lager, det torkade fort med SV men drog alltså ihop sig lite tyvärr. Det är dock supersnyggt! På detaljbilden till höger ser ni det i solsken och fler solskensbilder kommer här:



Visst är det läckert! Det borde vara sol varje dag så man fick se hur det gnistrar! Mmmm! Snöflingan i guld är från Nail Shop om ni undrar. Bästa nageldekalerna har de! Avslutar med en skuggbild till. Det är ju fint så med...

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-12-17 10:31:33

Men åh vad fint! Jag beställde från Cherryculture igår. Tänk om jag vetat vilken läckerbit detta var, då hade jag beställt det direkt. Det får bli nästa gång. Älskar lila med guldskimmer/glitter. :)

Postat av: Annie
Publicerad 2010-12-17 10:59:26

Vad häftigt det ser ut!! Och guldstjärnorna är jättesöta och passar verkligen jättebra till :)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-17 11:08:31

Det är verkligen supersnyggt. Perfekt lila och skimmret i olika färger gör det ännu bättre.

Postat av: CC
Publicerad 2010-12-17 12:03:39

Lila är alltid rätt :) jättesnyggt med dekoren till...

Postat av: Solveig
Publicerad 2010-12-17 12:20:29

Så vakkert! Dette er en kjempestor lemming for meg! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-17 12:56:01

Pamsan! Jag är inte säker på att den går att köpa längre. Tror den kollektionen var en limited edition, men hundra är jag inte.



Annie! Jag gillade det Tycker det blev väldigt bra!



Sminkjante! Ja, skimret är enastående!



CC! Ja, det blev riktigt lyckat!



Solveig! Föstår det! Den är helt fantastisk!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-12-17 20:50:26

Jag har också det här! Visst är det fantastiskt vackert! Men jag kommer ihåg att jag tyckte att det var lite rinnigt och småjobbigt att applicera.

Postat av: moonstruck
Publicerad 2010-12-17 21:12:59

Du kan då skapa ha-begär, Sminkan! Jag gick raskt in på Cherryculture och köpte detta tjusiga lack, och denna gång fanns dessutom Sinful Nail junkie inne, till min stora lycka! (Som för övrigt är ett annat ha-begär du skapat...) När min gubbe undrar varför jag tycker mig behöva typ 700 lack, då skyller jag alltid på dig ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-17 22:10:16

Nailtastic! Jag tyckte inte det var några problem med det, men det kan ju vara så olika. Vackert är det alla fall!



Moonstruck! Vilken tur att det finns kvar. Jag visste inte det. Det är alla fall helt underbart och 700 lack är man väl värd. Jag passerade 1000 för någon vecka sedan. ;D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-12-18 00:26:24

Jävlar vad snyggt! Köper man hos cherry culture? Känns som om jag behöver det här lacket mycket...

Postat av: Sara - Lackat
Publicerad 2010-12-18 11:08:37

Gud vilken läcker färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-18 13:21:40

Emma! Ja , tydligen finns de kvar på Cherry Culture.



Sara! Visst är det ljuvlig!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-12-19 20:16:49

Så himla fint skimmer!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela