Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Mavala Bronze Green

Publicerad 2010-12-27 20:56:00 i Naglar i grönt,


Mavala Bronze Green dök ju upp på massor av loggar i höstas och självklar ville jag också ha den. Först hittade jag den inte men sen fck jag tag på både den och Smoky Blue. Här ser ni nu fina Bronze Green på dess premiär på mina naglar.

En vacker, dämpad grön med en hel del grått i sig. Brons vet jag inte var de fått ifrån för jag ser inga bruna toner alls i det. Men det är snyggare med grågröna lack! Två lager täcker nu när naglarna är nedklippta. Torkiden är bra. Ett utmärkt lack!

 

Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-12-27 22:03:19

Visst är det fint? Jag är väldigt förtjust i mitt. Ångrar lite att jag inte köpte det blå från samma kollektion också...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-28 12:17:57

Makeupoholic! Jag är verkligen förtjust jag med! Det blå är också int men inte så här fint.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-12-28 13:14:46

Mums!

Postat av: jbrobeck
Publicerad 2010-12-28 15:28:27

LOVE this green!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-12-28 21:30:20

Sminkjante! Ja!



JBrobeck! It is pretty!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela