Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Gilda

Publicerad 2010-08-18 11:20:38 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Inga naglar här igår, jag var upptagen på annat håll då vi firade min pappas födelsedag och jag agerade kock. Vi tar igen det idag istället. Här kommer Gilda ett av de superskimriga/glittriga lacken från Zoyas Sparkle-kollektion. Sparkle-lacken består av stora skimmer/små glitterpartiklar i en färgad bas. De är alldeles fantastiskt vackra och blingiga när solen lyser på dem. Sminkan har tidigare visat gröna Ivanka och turkosa Charla och här kommer alltså rosa Gilda. Gilda är en ganska kall knallrosa färg som glittrar som bara den i solljuset. Lite skir, här jag tre lager men jag har fortfarande en VNL i vissa ljus. Lacket är dock trevligt att måla med och sitter bra, bilderna är tagna på tredje dagen jag bär Gilda och det är fortfarande helt perfekt på mina naglar, så jag förlåter Gilda att hon är lite skir…

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-08-18 14:50:12

Urtjusigt!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-18 15:57:55

Åh så tjusigt! Det här står med på min vill-ha-lista :)

Postat av: Linda Johansson
Publicerad 2010-08-18 18:38:39

Zoyas nagellack tycks alltid vara himla snygga! Om jag ändå hade lite längre naglar, som går att måla...

Sminkan: hoppas allt går bra med den stackars lilla kissen. Jag har själv varit så himla oroad hela sommaren över mina sjuka älsklingar...

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-08-18 19:02:24

Det påminner mig lite om OPI's Wing it. Men jag kan ha helt fel.

Postat av: SkönaShamrock
Publicerad 2010-08-18 20:43:56

Snyggt. Jag gillar ZOYA lack

Postat av: Honi
Publicerad 2010-08-18 21:33:47

Åhhh jättesnyggt :) Har aldrig provat ZOYA men jag ser dom ju överallt så det blir nog dags snart!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-08-18 22:37:02

Väldigt vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-19 09:56:05

Kerstin: Ja verkligen:)



Zizzie: det kan jag förstå, det formligen står Zizzie på det:)



Linda Johansson: Ja de har många fina lack. Fast i ärlighetens namn har inte jag så många, Sparkle är de första lacken från Zoya jag handlar själv...



Sminkjante: Jag tror att Gilda är kallare, men jag är faktiskt inte säker...



SkönaShamrock: Ja Zoya har många fina lack och framför allt dessa faller mig verkligen i smaken...



Honi: Ja det har varit rätt mkt Zoya ett tag nu. Testa vet jag, de är inte alls så tokiga. En del kan vara lite segtorkade iofs, men det gäller inte Gilda.



Nailtastic: Oh ja, visst är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela