Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Siri

Publicerad 2010-08-27 06:06:04 i Allmänt,

Ja, idag är det fredag. I tisdags fick jag lägga in min Siri på djursjukhuset, igår opererade de bort hennes öga eftersom ingenting hjälpte och infektionen fortsatte förvärras. Idag kanske jag får hem henne. Jag hoppas på det men vågar inte ropa hej innan vi är över bäcken.


Så här kommer vi aldrig mer få se henne, med två gyllene ögon som stadigt ser in i kameran. Men förhoppningsvis kommer hon må bra och leva ett långt liv här med mig och det är det viktiga.

Håll tummarna för att hon repat sig tillräckligt efter sin operation för att få komma hem redan idag. Både jag och Edit saknar henne så det gör ont. I bästa fall kanske allt återgår till det vanliga här på bloggen snart också och jag kommer på att jag har en sminkblogg och inte en personlig kattblogg...

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela