Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Venetian Glass

Publicerad 2010-08-23 21:09:48 i Nytt till lacklådan!,


Idag hade jag fått fint paket! Nubar Venetian Glass, höstkollektionen för 2010, låg och väntade på mig. En kollektion jag verkligen sett fram emot! Åtta vackra lack med glassfleckskimmer! Klicka upp småbilderna om ni vill titta närmare på dem. Bilderna kunde vara bättre men det är lite för mörkt nu när jag kom hem, tog bilderna för någon timme sedan innan solen helt gått ner, men det räckte inte fullt ut.

Rosso och Vino

Caramello och Oro

Bronzo och Arencia

Vaso och Verde

Min favorit bara från flaskorna är Vino som jag omedelbart lackade om till. Det ser fantastiskt ut så jag hoppas hinna fota det imorgon så ni får se det i all dess prakt. Om alla lacken är lika lättmålade och torkar lika fort så har vi en riktig vinnarkollektion! Lacken kommer finnas att köpa hos www.nailshop.se om cirka två veckor. De har ju funnits på eBay ett tag för den otålige. Med lite tur hinner jag visa er alla fall hälften innan de släpps här i Sverige och det är alltså Nail Shop som är den svenska återförsäljaren. Vilka är ni mest nyfikna på? Jag antar att ni sett de flesta redan, men alla fall...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-23 21:12:43

Åh vilka fina! Jag vill se verde och rosso, de tycker jag ser snyggast ut...

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-08-23 21:28:20

Vilka finingar! får akut Venedigabstinens



Jag håller med Emma i vilka jag är mest nyfiken på.

Postat av: SkönaShamrock
Publicerad 2010-08-23 21:54:40

Härliga höstfärger. Jag var sugen på den gröna, men sen såg jag den i en blogg och där så den helkonstig ut. Ska bli spännande att se hur den blir när du visar den

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-08-23 21:55:03

Ååh, får flashbacks från sommarens Venedigresa. Jag älskar namnen på lacken!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-23 21:58:11

Åh, Vino ser verkligen grym ut! Ser fram emot fler bilder på den. Caramello är jag lite sugen på också. Det kliar i klicka-hem-fingrarna men jag ska ta det lite lugnt nu och lacka med alla nya jag inte testat än först ^^

Postat av: Karin
Publicerad 2010-08-23 22:37:55

Kommer till Nailmail i oktober, med utskick i november - då Nailmail dessutom fyller två år och firar med en massa nubarlack att lotta ut! :D

Postat av: Linda
Publicerad 2010-08-24 00:28:10

massa góbitar :D

Postat av: åsa-li
Publicerad 2010-08-24 00:30:31

Hej jag har beställt på ebay och jag gillar dom verkligen. Vino och rossa är mina favoriter. Det är härlig yta på dessa lack. Oro kan nog bli fantastiskt en solig höst dag. Hälsningar Åsa-li

Postat av: Honi
Publicerad 2010-08-24 07:21:12

Vaso ser supersnygg ut :) Den är jag nyfiken på!

Postat av: MonicaHansen
Publicerad 2010-08-24 07:38:16

Jättefina!

Postat av: Maja
Publicerad 2010-08-24 08:01:20

Lacken ser urfina ut, speciellt Rosso, Vino och Vaso! Hoppas de är lika fina på naglarna som de ser ut i flaskorna.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-08-24 09:30:13

Vilket underbart paket! Jag måste absolut köpa Verde, Vino och Caramello.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-08-24 10:31:08

Jag är nyfiken på Rosso som jag ju skippade. Och så på hur Caramello är. Dessutom är jag nyfiken på hur du lyckas med bilderna då jag hade problem där och om du kommer tycka precis som jag :-)

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2010-08-24 15:41:52

Jag är mest nyfiken på Verde och Caramello, de ser jättesnygga ut i flaskorna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-24 19:47:28

Hej alla!



Tack för alla kommentarer! Ni är så underbara och jag har läst alla era kommentarer och ska ta till mig av vilka ni är mest nyfikna på, det lovar jag.



Jag slår dock ihop mitt svar, igen. Jag vet, usel bloggerska, men jag är helt slut efter en dag hos veterinären och jag hoppas ni har förståelse för det. Fortsätt kommentera! Jag uppskattar det. Och förlåt för detta sammanslagna svar.



Kram på er allihop!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela