Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girl Metal "Metallic Olive"

Publicerad 2010-08-20 17:27:42 i Naglar i grönt,


L.A.Girl Metal Metallic Olive är ett lack jag först såg hos Alizarine Claws. Jag hoppas ni läser Alizarine, det är en blogg med riktigt spektakulära lack och snygga bilder. Rekomenderas varmt! Alla fall, jag hade ju köpt mängder av Metal-lacken men inte insett att den här skönheten fanns att tillgå. Så fort jag såg den var jag tvungen att skaffa den och jag är så glad över den!

En riktigt djup, fin mossig grön med skimmer i guld och turkos. Spännande och tokvackert! Jag tror det var två lager lack, kan ha varit tre. Ni vet ju att jag varit lite förvirrad på sistone, dels för jag sover för lite i och med Siris medicinering, dels för att jag är orolig för henne så mitt fokus liksom inte är riktigt där det brukar vara.

Hur som helst, det är behagligt att lacka med. Det är supervackert och torkade fort. Jag älskar det! Gillar ni gröna lack så är det definitivt något ni måste ha i lådan. Jag har inget liknande lack av alla mina 150 gröna, så det är definitivt en liten godbit! Billigt och bra också! www.cherryculture.com tillhandahåller L.A.Girl Metals och jag skulle nog våga säga att alla är värda att äga även om min samling inte är helt komplett.


Kommentarer

Postat av: feline
Publicerad 2010-08-20 22:48:55

<3 dubbelt upp. :)

Postat av: Honi
Publicerad 2010-08-21 01:38:34

Älskar't.. Metal lack är så himla fint, och ett metal lack i grönt måste jag ju bara köpa!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-21 10:59:23

Jättesnyggt! Hoppas få råd med en beställning från Cherry Culture under hösten och då kan tänkas att ett par Metals slinker med :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-08-21 16:42:55

Jag bara måste beställa fler lack från Metal-kollektionen. Det här var riktigt fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-21 17:00:56

Feline! <3



Honi! L.A.Girls Metals är så himla bra så du bara måste testa dem!



Zizzie! Ja, det låter som en plan!



Nailtastic! Ja, jag vill ha alla. Ska nog se till att skaffa dem också, men inte just nu. Måste ha råd med veterinären ju. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela