Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Hot Yellow

Publicerad 2010-04-02 09:34:53 i Naglar i gult,


Mer påskgult med Nubar! Nubar Hot Yellow är för skir för att jag ska orka lacka med bara det, men ovanpå Lemon Sorbet så blir det en helt annan sak. Jag har lagt två lager Hot yellow över min gamla manikyr med Lemon Sorbet här, och det torkar ändå förhållandevis fort med lite Diamont topplack över.

Hot Yellow är en sprakande gul nyans med dragning mot apelsin. Den går inte att ignorera och är verkligen allt annat än diskret. En härlig vitamininjektion men inte ett lack jag bär länge. Fast häftigt är det, eller hur!

Glad Påsk på er, alla läsare! Hoppas påskharen kommer med godis till er alla!

Kommentarer

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-04-02 10:42:32

Det var ett riktigt läckert gult lack! :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-04-02 10:42:34

Wow! Det är väldigt snyggt, men lemon sorbet verkar mer bärbart. Nu är jag också väldigt sugen på gula lack....



Glad påsk till er båda också!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-04-02 11:30:19

Ägggult på hög nivå:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-02 13:43:37

Zizzie! Det är ju det, men inget jag vill ha många dagar. Lemon Sorbet är lite mjukare för ögat.



Kerstin! Ja, Lemon Sorbet är vackraste gula ever!



Sanna! Visst är det! Mer påsk kan det inte bli!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-02 18:13:12

Lemon Sorbet är snyggare. Fast jag tycker att den är ganska fin ändå faktiskt...



Glad påsk på dig också kära Sminkan! Hoppas att påskharen är snäll mot dig i år;)

Postat av: Lisa
Publicerad 2010-04-02 23:43:47

Gult är nog den färg på nagellack som jag brinner mest för. Kanske för att det är så svårt att få jämnt, fint och en nyans som passar hudtonen.

Det där var en ny gul jag inte sett förut!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela