Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Barricade

Publicerad 2010-04-21 13:21:57 i Naglar i svart, grått, silver,


Mer Nubar! Sist ut av de grå lacken jag fått att prova är Nubar Barricade. Också detta är ett vackert krämlack i en behaglig gråfärg och med utsökt formula.

En ganska neutral grå och ganska neutral. i vissa ljus kan man uppfatta det som lite varmt, lite beigetonat alltså.

Det är superlätt att måla med. Flyter ut lått och fint på nageln och jag nöjer mig med ett lager.

massor av bilder, mindre text... Jag vet, men vad ska jag säga? Jag älskade att måla med det! Det är en trevlig kollektion om än lite udda. Inte många kommer väl skaffa hela kollektionen? De grå krämlacken är ju ganska nära varandra. fast jag skulle nog kunna tänka mig att äga även Palisade som ju Emma fick testa. Den hade ju en tydligare blåton än mina.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-04-21 19:39:44

Den här är nog mer lik recycle än vad Palisade är. Är de lika tycker du?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-21 20:41:24

Emma! den är nog ganska lik Recycle, men som du vet äger jag inte det lacket längre. Men från minnet så ja, de är mellangrå och ganska varma i tonen.

Postat av: adk
Publicerad 2010-04-21 21:29:50

wow…grått…riktigt riktigt snyggt…

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-22 05:54:24

adk! Ja, det är inte så tokigt, va! Jag gillar det också!

Postat av: Linda
Publicerad 2010-04-22 09:03:11

Åh en pastellgrå, i like :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-04-22 21:42:45

Linda! Visst är den himla fin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela