Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture Maleficent Magenta

Publicerad 2009-05-04 18:08:48 i Naglar i lila,


Ett lack från BB Couture som jag fått en förfrågan att swatcha kommer här. Maleficent Magenta. Ett lila lack med försiktigt skimmer i rosa och blått.

Ett lager lack på naglarna, ett lager underlack och ett lager överlack. Bra glans i lacket, som ni ser, även utan överlack måste jag tillägga. Det är en sammetsdjup lila som slår lite i blått i vissa ljus men inte så att man inte ser att det är lila. Det flyter ut bra på nageln. Inga konstigheter, inga problem. Men jag är mer förälskad i BB Coutures jellylack med glitter, även om de egentligen är besvärligare och dessutom lämnar VNL, något detta lack definitivt inte gör. Perfekt på det sättet. Lila är en sådan färg som jag faller för i flaskan men inte riktigt går i gång på när jag har det på naglarna. Det är snyggt men aningens tråkigt.
Maleficent Magenta kan du köpa hos Overall Beauty!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-04 18:46:19

Men hur kan du? Tråkigt??? Det är ju perfekt, helt fantastiskt vackert! det här skulle jag vilja ha! Om du köper från BB Couture igen så måste jag få slänga med ett sånt här! Gud så vackert! kan nog mycket väl vara det perfekta lila lacket...

Postat av: Sarah
Publicerad 2009-05-04 19:18:10

Det var verkligen ett snyggt lack.

Älskar liksom lila :D

Postat av: Sara
Publicerad 2009-05-04 20:34:55

väldigt snygg lack! :)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-05-04 21:37:34

Oh, vilket fint. Hur är BBlacken att måla med, hållbarhet osv? Har aldrig testat

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-05-05 14:21:26

Åh så fint! Jag ser väldigt sällan snygga lila lack, men detta var definitivt ett av dem!

Postat av: Lackoholic
Publicerad 2009-05-05 20:07:56

Oh jag är så sugen på att prova BB Couture! Fina bilder! =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-06 06:02:30

Emma! Skickar det til dig så snart min "betalning" dyker upp! :D



Sarah! Ja, färgen är fin.



Sara! Jo, det är vackert.



Kajalen! Nu slarvar du med läsandet igen... ;D

Rinniga och hållbara. :D



Alex! Jag tycker alla lila ser likadana ut. :D



Lackoholic! Ja, gör det! JAg är nöjd med samtliga mina. Har i alla fall sju, åtta stycken.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-05-06 07:25:43

Sorry.. jag är som ett litet barn, jag tittar på bilderna :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-06 13:55:43

Haha, då är det bäst att jag jobbar på då:)Ska se om det hinns med ikväll... Måste ju fixa boktemat med, men det kan jag nog göra imorgon och jag är hur som helst mer sugen på den rosa.

Postat av: Wysteriia
Publicerad 2009-05-06 18:40:24

Men jisses vilken snygg färg!! :D

Postat av: Linda H - En make up artist
Publicerad 2009-05-06 22:51:40

Love it!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-05-07 06:17:06

Kajalen! Det är okej! Jag vet hur du är! ;D



Emma! Japp! Gem mig fotd! Ge mig fotd!



Wysteriia! Ja, enligt alla andra. Jag tycker den är snygg men inte såååååå snygg.



Linda H! Kul!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela