Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Insta'Dri Jumpin' Jade

Publicerad 2009-03-16 20:03:36 i Naglar i grönt,


Snyggare kan ingen vara än den här underbara mörkgröna med blåton! Wow!!


Läckert va? En underbar, underbar färg! Ett lager täcker lätt och glansen i lacket är härlig. Finns det något minus? Ja, penseln...

Har ni sett något liknande? En platt, bred pensel på ett platt, brett skaft. Mina naglar är smalare än penselns bredd, i alla fall en del, och precision är inte lätt att åstadkomma. Men, jag förlåter Sally Hansen det då färgen är så perfekt!

Sådana här ack borde det göras oftare! En djup, vacker nyans av grönt, perfekt till min kalla, rosa hudton och med lagom mycket skimmer. Påminner lite om China Glaze Watermelon Rind i färgtonen, men är vackrare då den är subtilare och inte lika glittrig. Mer grön också, tror jag bestämt. Ja, det här är en fullpoängare vad gäller färg! Wow!

Kommentarer

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-03-16 20:08:57

Oh, matchar din tidigare make. Härligt! Underbar färg!

Postat av: Marina
Publicerad 2009-03-16 20:16:05

Ahhh vad härligt! Matchar dina ögon perfekt! Jag hoppas sminket fick sitta kvar i morse...;-)

Postat av: Ninni
Publicerad 2009-03-16 20:59:04

Ja, det där var tjusigt värre!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-03-16 21:36:54

Sjuukt snygg färg!

Vore ball att testa nån av Insta Dri-lacken, jag tror jag hade gillat penseln!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-03-16 21:42:48

Alldeles, alldeles underbar färg! Jag går just och klurar på vilket (-a) lack jag ska shoppa på mig i NY, och detta kan absolut vara ett av dem. Så snyggt!

Postat av: Mawhlain
Publicerad 2009-03-16 21:54:45

ojojojherregudoj...!

var/hur fick du tag på din flaska?

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-16 21:57:55

Otroligt vacker färg! Verkligen wow-snygg! Jag brukar föredra grönt framför blågrönt, men denna var verkligen magisk!

Postat av: neglelakkmani
Publicerad 2009-03-16 22:11:37

Utrolig fin! Jeg har en på vei hjem til meg heldigvis, ellers hadde jeg vært bittelitt misunnelig. :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-17 05:46:43

Förresten lider jag av lite minnesförlust så här tidigt... Jag sa att det var love rock och moon river jag ville ha va?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-17 05:57:33

Alex! Ja, det gör den!!



Marina! det fick det tyvärr inte.



Ninni! Ja, jag är riktigt förtjust!



Marie! Du hade nog gillat penseln ja. Bredare än en ladugårdsdörr.



Kerstin! Hoppas du får tag på det!



Mawlahin! En tjej som heter Sanna köpte det åt mig på ebay.



Emma! Det här är superläckert!



Neglelakkmani! Ja, det är tur du hittat ett! Det är ett otroligt vackert lack!



Emma! Ja, jag skrev upp dem.



Postat av: Marina
Publicerad 2009-03-17 09:46:58

Ahh, kommenterade igår men det är nåt knas och mina kommenterer kommer inte med... hursomhelst, ursnyggt lack!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-17 18:07:43

Marina! Ja, det är ju det!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-05-30 02:57:38

Jag kollade på detta på ebay härom dagen. Det och tre till från samma serie. De var rätt dyra dessvärre, men hade nog varit värt det, det var ju inga OPI i Sverige-pengar precis... Fast jag vill nog hellre ha de lacken jag visade dig tror jag, de fastande på min hjärna. Nåja, inga lack före bulgarien...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela