Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Glamour

Publicerad 2009-03-21 19:41:52 i Naglar - holografiska lack,

Boktemat ledde mig idag till Faerie Glamour och då kom jag på att jag inte publicerat min notd på Glamour, mitt favoritholo i blått! Här är det! Bilderna är från september, inlägget med...

Att jag gillar allt som glittrar är ingen hemlighet. Holograiska lack är alltså en favoritgrupp bland nagellacken. Ett blått och holografiskt kan bara slås av ett grönt hoografiskt, och något sådant äger jag inte. Jo, L8R G8R, men det är ju ljusgrönt...


Som alla DS-lacken är det lättmålat. och torkar fort. Här är det två lager lack och överlack ni ser. Färgen är en mjuk blå som vekligen är attraktiv. Den passar min hudton förträffligt och lyckas vara både sofistikerad och blåblingig på samma gång, om ni förstår hur jag menar.

Så, jag slarvade med appliceringen ser jag, men jag störs inte så mycket av det. Jag ser bara regnbågar när jag tittar på mina naglar!

I lampsken blir det ännu mer framträdande.

Mellersta bilden är tagen i fönstret men med tilläggsbelydning från taklampan.

Avslutande två med blixt.
Eller aslutande... Ni får en bild till då jag verkligen tycker lacket passar min hand. Jag gillar verkligen det här lacket och är nu sugen på ännu ett blått från OPI DS. DS Fantasy... Någon som har det? Till dess jag bestämmer mig för köp av det så får ni njuta av en sista bild på OPI DS Glamour.

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2009-03-21 19:57:15

Ahhh, hoppas det där är nåt som fortfarande finns att beställa, för det där VILL jag ha! Super super snyggt!

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2009-03-21 20:44:54

Åh vad fiiint! Det här har stått på listan länge och nu kan jag knappt hålla mig längre!

Postat av: Sara~Candis
Publicerad 2009-03-21 20:46:40

Åhh gud vad snyggt :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-21 21:13:43

Marina! Ja, det här är underbart!



Adrasteiah! Ja, du måste ha det!!



Sara-Candis! Ja, tycker jag med!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-22 00:16:43

Faktiskt ett riktigt vackert lack! Jag skulle kunna tänka mig detta, tror att det skulle vara fint på mig med... Passar mycket bra på dig iaf!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-22 10:37:21

Emma! Det här är ett enastående lack!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-03-22 16:13:48

Ja, detta var verkligen ett blått hololack. Har aldrig sett ett sånt förut. 2NITE går verkligen inte att jämföra med. :P Fint som tusan var detta i alla fall!

Postat av: Lina
Publicerad 2009-03-22 17:42:56

DS glamour är otroligt snyggt, har funderat på både den och Fantasy men inget har blivit av...Jag älskar holo men ändå så har jag bara 6 st lack och inget av DS. Måste nog återgärda det snart!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-22 18:12:29

Alex! Ja, det är himla fint det här! Älskar!



Lina! Fantasy har inte jag heller. Måste få tag i det...

Postat av: Marie
Publicerad 2009-03-22 18:14:13

Du har så fina naglar! Lacket är snyggt, blått tycker jag är mycket snyggare om det drar åt lila som detta gör. Passar dig och dina fina naglar jättebra!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela