Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture for Nails Poison Ivy

Publicerad 2009-03-15 20:05:50 i Naglar i grönt,


Grönt gillar jag ju, det vet ni, så Poison Ivy från BB Couture kan inte bli annat än rätt!

Det är ett, ganska tjockt och trögt, krämlack i en underbar mellangrön färg. Glansen är fantastisk! Inget överlack på bilderna. Det är inte helt lättlackat då det är så tjockt. Tror jag tänker tunna det lite till nästa gång. Måste ändå säga att jag är kär! Visst är det läckert? Hur ofta hittar man ett sådant vackert krämlack? De små bubblorna i det beror nog på att det är lite för tjockt. Eller på att jag lade på det för tjockt? Två lager alla fall. Och fantastiskt fiiiint!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-15 20:30:55

Ser underbart ut! Synd att det är tjockt, men det fixar du med thinner:) Är det samma lack som jag ska ha?

Postat av: Marie
Publicerad 2009-03-15 20:42:58

Ovanlig nagellacksfärg! Sjukt bra att den finns, tycker det är en jäkligt klädsam grön. Perfekt att det saknar skimmer, då hade det inte alls varit unikt på samma sätt.

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-03-15 22:54:54

Jag får lite djup sommarskog känsla när jag ser det, och det är absolut positivt. Riktigt härligt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-16 06:05:51

Emma! Ja, det är samma! Jag postade ditt i söndags.



Marie! JA, väldigt vackert är det!



Alex! Ja, visst är det fint!

Postat av: Lene
Publicerad 2009-03-16 14:21:22

Det för tankarna till nyklippt gräsmatta, ljuvligt!

Postat av: Pixelpig
Publicerad 2009-03-16 17:06:30

Läcker färg och den ser ut att passa din hudton perfekt. Jag undrar hu den ser ut på en gulare person, åh nu blir jag sugen och nyfiken.. :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-16 18:00:42

Och det kom idag! Glömde säga det innan.., ser superfint ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-16 20:13:20

Lene! JA, det är grymt fint!



Pixelpig! Ja, den är perfekt på alla sätt! Du får tjata på Emma att göra en notd med den!



Emma! Vad kul! Då kan du chocka dem på praktiken nu då!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-03-16 21:47:53

Ovanligt och fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-03-16 21:59:32

Haha, nej det törs jag inte... jag vill att de ska tycka om mig och anställa mig när jag är klar:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-03-17 06:00:15

Kerstin! Ja, jättevackert!



Emma! Okej. Jag förstår. De tär you're a doll nu då?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela