Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

RBL Recycle, en favorit i repris!

Publicerad 2009-02-04 18:56:25 i Naglar i grönt,

I mitt inlägg alldeles nyss med ett lack ur arkivet lovade jag att bifalla önskemål om det fanns inlägg som motsvarade dem. MyyZz önskade ett mossgrönt med lite varmare ton än Emerald Sparkle och gärna utan skimmer. Ta da! Vad ligger i arkivet sedan i maj? Jo, RBL Recycle! Ja, den har ju varit med förr, så klart, men man kan aldrig få nog av den! :D

Mitt dyraste nagellack hittills. Och kanske ett av mina snyggaste! Visst är det enastående! En sådan djup och härlig grön, så krämig så unik! Älskar! Det går inte att hitta ett lack med bättre konsistens. Det är lagom tjockt, inte segt, inte rinnigt. det täcker med ett enda lager utan att bli strimmigt eller ojämnt. Det är helt enkelt det bästa nagellack man kan föreställa sig! Jag är så glad över mitt RBL Recycle! Om jag hade möjligheten skulle jag köpa på mig alla färger som finns från det här märket, men, som vanligt, finns det hinder i min väg. Priset är ett av de hindren...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-04 19:08:43

Otroligt vackert lack! Men ack så dyrt... jag skulle hemskt gärna köpa det med, men hu så mkt pengar! dessutom så är väl frakten allt annat än human om jag inte minns fel?

Postat av: MissPurple
Publicerad 2009-02-04 19:14:05

Så fint! Synd att de ska vara så dyra bara, har ingen koll på frakt och sånt men själva märket är ju inte helt billigt från början så.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-04 19:33:16

Emma! Ja, det var ju värt pengarna... Och kul med fedex-leveransen till jobbet.



Miss P! Ja, det är trist att man inte ska ha råd med dem. Eller inte tycker att man har det alla fall...

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-02-04 19:58:33

Åh åh åh! Vilken grön! Nästan åt perfekt mörk grön! Synd att det är dyrt bara. :O

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-04 20:39:25

Alex! Det är verkligen trist att det är så dyrt...

Postat av: MyyZz
Publicerad 2009-02-04 22:09:14

JA TACK... nu har jag klurat ut vad de kostade oxo ... hualigen ... det fanns ju ett lack till där som gav stora habegär Black Russian.



Jaja, vad är väl en bal på slottet .... ;-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-05 06:18:18

MyyZz! Varsågod! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela