Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Greener

Publicerad 2009-08-10 09:31:34 i Naglar i grönt,


Okej tjejer, de flesta av er ville se Nubar Greener... Det här är min favorit i en kollektion av lack där alla skulle kunna bli nummer ett på min lista! Greener har dock allt. Precis allt! Det har djup, det har själ! Det är det vackraste lacket jag kan komma på just nu! Ser ni? Perfektion!


Lacket är extremt täckande, klarar sig lätt med ett lager, och dessutom flödigt och fint att måla med. Det finns inget minus. Det här lacket är enastående! Om de på Nubar hade läst mina tankar och skapat mitt drömlack vore jag inte förvånad, för så precis som jag vill ha det är det!

Den perfekta gröna!

Jag kan liksom inte säga så mycket mer. Att lacket inte är perfekt applicerat beror på att jag var hafsig för det skulle gå snabbt undan att swatcha alla sex lacken. Det är alltså inget fel på Greener vad gäller appliceringen. Det kändes fantastiskt att måla med.

Önskar jag kunde säga mer... Ett lager räcker men jag tog två, Inget överlack. Torkar fort ändå och har vacker glans. Detta är den ultimata gröna. Jag kan lägga ner samlandet nu. ;D

Kommentarer

Postat av: Angelica
Publicerad 2009-08-10 11:41:04

Måste säga att jag älskar de gröna nagellacken! :)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-08-10 12:01:42

Supersnyggt. Önskar jag kunde handla dem allihop men jag har köpstopp nu:(

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-08-10 12:06:46

Äsch, där gick köpstoppet åt helsike. Jag kunde inte låta bli att köpa Greener och Reclaim hos nailshop.

Postat av: Marie
Publicerad 2009-08-10 12:26:51

Stort grattis till förstaplatsen!

Det är verkligen snyggt, kul att det är så bra att måla med också!

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-08-10 14:40:03

Så vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-10 15:02:37

Angelica! Det gör jag med!!



Sminkjante! Ja, jag förstår att köpstoppet rök! Det här är höstens Kollektion med stort K!



Marie! Ja, visst är det perfekt!!



Sanna! Japp! :D

Postat av: Isabell
Publicerad 2009-08-10 16:33:44

Åh! Det där måste vara ett av de finaste gröna lacken jag har sett. Kanske det finaste till och med.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-10 17:08:45

håller med dig, det är perfekt, no more no less... Riktigt smaragdfärg! Ska köpa dreggel...

Postat av: CC
Publicerad 2009-08-10 20:39:28

Själv är jag ju ingen grönfantast men det här var riktigt snyggt!!! Visst är det härligt när man hittar den där perfekta produkten/lacket :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-10 21:48:55

Isabell! Visst är det! Det är det allra, allra finaste lacket i hela världen!



Emma! Total perfektion!



CC! Ja, jag är i himlen med mina gröna Nubbar och detta är min heliga graal!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-08-11 19:52:31

Jag kan inte annat än slicka mig runt munnen. Tusan så snyggt detta är!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-11 20:50:40

Alex! Ja, där är vi så överens!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela