Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Going Green

Publicerad 2009-08-08 13:26:09 i Nagellack - kollektioner,

Tjohoo! Igår på eftermiddagen landade ett paket i brevlådan och i det paketet låg mina hett efterlängtade Nubar Going Green! Förstår ni vilken väntan det varit? Äntligen är de här! Det började med att jag tidigt i somras fick ett mail från en PR-person på Nubar i USA som frågade om jag ville samarbeta och prova kommande kollektioner från Nubar. Självklart! Jag gillar ju Nubar redan innan, och planerade att köpa hela Going Green så fort jag kunde. Att få lacken var ju som en dröm! Hurra! Sen började veckorna gå och inga lack dök upp... De hade kommit bort på posten och jag blev jätteledsen och tänkte att ja, sånt är livet... Jag får betala mina 600 kronor som jag tänkt från början, det är inte mer med det. Men! När lacken nådde Sverige skickade gulliga Helen på Nailshop alla sex lacken till mig! Jag är så lycklig!

Nubar Going Green är den ultimata kollektionen lack, enligt mig! Sex perfekta gröna i olika nyanser och dessutom både med skimmer, kräm, holo och duochrome! Kan det bli bättre? De säljs dessutom i ett paket med alla sex lacken och Nubars över- och underlack till ett riktigt bra pris, 613 kronor, så passa på att skaffa de gröna lacken i höst! Självklart kan de köpas styckvis också.
Att Nubars lack är så "gröna" de kan bli är ju grädde på moset. De innehåller inte vare sig formaldehyd, DBP eller toluene.

Här ser ni alla lacken på mina naglar. Jag swatchade igenom hela högen direkt de kom, så klart. Ni kommer få se varje lack lite närmare på enskilda inlägg men tänkte ta dem en om dagen. Vilket vill ni börja med? Jag älskar alla!

Conserve

Earth, med Conserve på ringfingret.

Forest

Greener

Reclaim

Wildlife

Ja, ni kan se fram emot en massa gröna nagellacksinlägg framöver alltså. Det kommer först blir lite slarviga swatch-bilder som de ni ser ovan. Jag var så ivrig att hinna visa alla och få dem provade och fotade att själva tekniken kom lite i skymundan. Bomullsfibrer och målade nagelband en masse alltså, men färgerna ser ni ju alla fall. Sen har ju alla andra redan visat lacken så de kanske inte är lika aktuella nu. De har dock precis landat i webaffären så någon kanske har glädje av mina bilder.

Kommentarer

Postat av: Zizzie
Publicerad 2009-08-08 13:30:46

Åh, heja! Forest, Greener och Wildlife får gärna bo gos mig!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-08-08 16:11:44

Forest var den som föll mig mest i smaken, men alla var tusan fina alltså. ;D

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2009-08-08 16:37:00

Jag skulle tro att Forest är min favorit, än så länge :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-08 16:40:16

Rent spontant så känns Greener, Forest eller Reclaim som mina favoriter. Men alla är vackra så klart, lyckliga dig som fick dem!!! Och lyckliga oss som får se bilder så att det blir lättare att bestämma sig:) Det får dock bli hela kitet, den enda jag känner för att avstå är Wild Life, så då kan jag lika gärna hugga alla och få med över och underlack...

Postat av: Ika
Publicerad 2009-08-08 17:56:03

Wow vilket erbjudande du fått från Nubar! Känner mej lite lätt avis, men vilken tur iaf att man får njuta av dina fina bilder i framtiden när du berättar åt oss andra dödliga vilka kollektioner vi ska drägla efter :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-08 18:06:25

Zizzie! Ja! Bra val!



Alex! Jag gillar den jag med, men kan inte välja favorit. Jo, Greener! :D



Miss Pussy! Jag trodde benhårt att Forest skulle bli nummer ett för mig men det vete sjutton nu. Tror Greener är den absoluta vinnaren men även Earth. Fast Forest är himla fin...



Emma! Men hallå! Forest är ju kräm? Vad har hänt? ;D



Ika! Jag var avis på dig som fick dem för en eeeeeeeevighet sen! ;D

Vet inte om jag får fler lack på det här viset men är galet glad över dessa! Helt otroligt! Jag är mållös!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2009-08-08 18:27:40

Forest ser mörkare ut på din bild, väntar med spänning på det "riktiga" inlägget för att se om det är så. Lackade naglarna med Reclaim igår eftersom jag fick swatcjönskemål. Har inte orkar dona med det inlägget än dock

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-08 18:32:28

jag vet, men färgen är perfekt! Och gröna kräm kan var fint, det är framför allt röda kräm som är förkastligt. Jag har ju Poison Ivy och gillar den du vet:)Och Recycle är ju ljuvlig, så inget ont om gröna krämlack, även om jag i grund och botten är en holoflicka:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-08 18:33:16

Nej vad säger jag, skimmerflicka menar jag såklart, kollade på mina holonaglar när jag skrev. nåja orkar inte radera kommentaren. du fattar ändå:)

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2009-08-08 18:41:22

Vi får se när du har bättre bilder :)

Postat av: Sandra
Publicerad 2009-08-09 10:35:50

underbar kollektion!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-09 15:35:22

Kajalen! Tog Forest som först ut för din skull! ;D



Emma! Du ska se att du sakta men säkert börjar gilla alla kräm... :D



Miss Pussy! Ja, jag hoppas bilderna jag tagit är tydliga!



Sandra! Visst är det!

Postat av: Karin
Publicerad 2009-08-11 01:51:48

Åhh, vilken lyllo du är som fått det erbjudandet! Kul! Och Helen är verkligen sååå gullig! :D



De ser verkligen urtjusiga ut allihopa!

Postat av: Linda
Publicerad 2009-08-11 08:44:32

Conserve är fantastiskt fin, vilken grön nyans!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-11 08:57:13

Karin! Jag veeeeet! Jag är väldens lyckligaste! :D



Linda! Ja, de är fantastiska allihop!

Postat av: Hanna
Publicerad 2012-02-06 11:39:46

var har du köpt dessa fina nagellacken ? :D tacksam för svar ! MVH Hanna

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-06 18:59:10

Hanna! De finns att köpa på www.nailshop.se


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela