Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird Moa

Publicerad 2009-08-06 13:34:46 i Swatchbibliotek övrigt,

Oj... Jag hade glömt bort min swatch på Brite Birds pigment Moa. Inlägget har legat klart länge, men av någon anledning blivit kvar som opublicerat. Nå, bättre sent än aldrig.

Sötaste burken jag någonsin sett! Brite Bird-pigmentet Moa är uppkallat efter Sannas kanin, en kanin vi alla fått se på hennes blogg i de sötaste små videosnuttarna! Så, en specialburk med en specialfärg, en färg som påminner om Moas päls, det är väl självklart Sanna ska ha det i sortimentet!

Moa är ett otroligt vackert pigment, en lite charcoal-svart med guldskimmer som jag vet att kommer bli en storfavorit! Mycket vackert! dessutom ger den hög färgavkastning och fäster bra och jämnt även, som här, på ren, torr hud. Moa är ett absolut måste i sminkväskan, tycker jag! 39 kronor hos Brite Bird!

Sanna, kanske kan du skapa skuggor efter mina katters pälsar? En svart med kastanjebruna skiftningar och en guldbrun-grå-brunsvart med lite ljusare gyllene och vitt... Hm, det är kanske svår att få till i och för sig. ;D

Älskade alla fall idén med Moa och måste säga att pigmentet är ett mästerverk!

Kommentarer

Postat av: Fia
Publicerad 2009-08-06 16:03:06

Åh! Jag älskar verkligen Sannas pigment! Måste verkligen beställa.

Åh, vilka snuttbullar. :D

Postat av: Emelie
Publicerad 2009-08-06 18:37:14

Hallå, jag undrar vart du köper alla din nagellack?



Med vänliga hälsningar

Emelie

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-06 21:35:58

Moa ser alldeles underbar ut, jag är också ett klart fan av idén!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-06 21:38:56

Och självklart skulle Edit och Binisen göra sig som skuggor, ack vilka stjärnor de skulle bli...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-06 23:32:17

Fia! Sannas pigment är härliga! Katterna mina med!



Emelie! På olika håll, e-tailers och ebay samt Nail Mail.



Emma! Ja, båda vore finfina skuggor!

Postat av: Karusell
Publicerad 2009-08-07 01:12:48

Verkar som en riktigt fin skugga! Fast mest glad är jag över att ha fått en skymt av Sabina. ;)

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-08-07 10:37:33

:D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-07 11:50:44

Karusell! Ja, jag vet, du vill ha ett OT om henne... Det kommer! ;D



Sanna! Hihi!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela