Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jessica Casablanca

Publicerad 2009-04-06 21:16:34 i Naglar i svart, grått, silver,

Mer nagellack ur arkivet! Det här är en riktigt läcker liten present jag fått av Sanna!

Har ni sett! Vilken vacker färg, va! Jag fick ett litet test av Jessicas Casablanca av Sanna för en tid sedan. Det är verkligen tjusigt och absolut ett lack jag måste skaffa mig! Svart med blått och grönt glitter.

Två lager och inget överlack. Helt fantastiskt lättlackat och vackert! Jag är kär!

I lampljus ser man mer av glittret.

Visst är det läckert! Närmast midnattsblått i lampljuset. Fantastiskt!

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2009-04-06 22:46:52

Skiiiitsnyggt! Helt otroligt läckert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-04-06 22:47:55

Ohh, det här var riktigt läckert! Snällt av Sanna att ge dig lack, jag vet ju att dte är vad du behöver mest av allt, hihi:P

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-04-07 09:29:48

Marina! Viss tär den underbar!



Emma! Ja, en underbar present!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-04-07 10:23:38

Galet snyggt lack! Vad snällt av Sanna att ge dig detta!

Postat av: Linda H - En make up artist
Publicerad 2009-04-07 10:36:14

JA, det var helt sjukt fint!

Postat av: CC
Publicerad 2009-04-07 12:02:02

Åh vad läckert! Det påminner om ett gammal favoritlack jag hade från L'Oreal för länge länge sedan :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-07 16:08:09

Alex! Visst är det snällt! Och hon har alltid varit så generös!



Linda! Ja, ett finfint lack!



CC! Det är helt klart ett lack som kan bli favorit!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela