Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Revlon Talk Dirty

Publicerad 2008-11-15 14:33:18 i Naglar i brunt,greige,beige,


Ett av revlons Dark Pleasures-lack, Talk Dirty, är numera mitt. Det tillsammans med Steel-etto och Scarlet Letter har hittat hem till mig. Allt är Adrasteiahs förtjänst! Hon visade bilderna och jag drabbades av omedelbart habegär!

Talk Dirty är den första jag testar av mina nya revlon. Jag minns att jag gillade Revlon när det fanns i Sverige. Använder fortfarande gärna deras Top Speed Top Coat. Men revlon är inte så lättillgängligt för oss svenskar längre. Adrasteiah gav en länk till en ebay-shop och jag shoppade loss. Tre lack och tio läppstit fick hamna i varukorgen. Snabb leverans och låga priser! Besök gärna denna Ebay-affär ni med, den är brittisk så det är ingen risk för tull!

Ser fantastiskt ut, eller hur! Rikt skimmer och djupt brunt. Det är skimmer i guld men även i grönt och eventuellt även andra nyanser.Det är verkligen snyggt! OCh lättlackat. ett lager hade räckt men ja gkrämade på två. Jag gillar två lager bäst. Då ä nageln stabil. Men har man dublba lager underlack är det skönt med lack som klarar sig med ett lager. Det gör det här. Dessutom är penslen lysande! Jag älskar smala, hanterliga penslar!

Jag blev väligt positivt överraskad. Det här var ett riktigt ynd. Och billigt dessutom!
Jag gillar ju verkligen brunt på nagellack, ja smink över huvud taget, så detta kommer användas många gånger!

Kommentarer

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-11-15 15:18:05

MUMS!! =)

Postat av: RM
Publicerad 2008-11-15 15:46:22

Riktigt härlig färg. :)

Postat av: Jenny
Publicerad 2008-11-15 16:59:09

Riktigt läcker och lite udda nyans, tror aldrig jag sett något liknande (sen att jag är lack-newbie behöver vi väl inte prata om va? ;)).

Postat av: Bella
Publicerad 2008-11-15 17:40:35

Åååh, breathtaking! Jag älskar bruna lack och det här var alldeles alldels underbart!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-11-15 18:31:53

så sjukt snyggt! Sanna gillar skarpt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-11-15 19:22:17

Det ser fint ut, för att vara brunt:)Var det från den shopen du beställde sally hansen också?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-15 20:51:49

Adrasteiah! Ja! Det är så fint!



RM! Tack!



Jenny! Nej, den är nog rätt unik, färgen. Och snygg!



Bella! Ja! Fantastiskt fint är det!



Sanna! Visst är den fin!



Emma! Nej, det här var en annan shop. Visst är den läckrast!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-11-15 21:16:08

Nu ska vi inte utmanana ödet, fint för att vara brunt räcker bra;)Blir det green bean imorgon?

Postat av: Linda
Publicerad 2008-11-15 23:48:21

Åh i like, och namnet också hihi :P

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-11-16 01:56:04

ok... *kär*

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-16 09:22:54

Emma! Green bean ligger i arkivet. i låter Danger Zone vara huvudattraktion ett tag, va?



Linda! Ja, visst är det fint! Och roligt!



Rouaa! Mmm, inte så dumt va!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela