Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Crystal Freedom Fighter

Publicerad 2008-11-23 08:59:38 i Naglar i rött,

Mer otroligt snygga röda lack kommer här! Det är ju snart jul och då kan man ju känna lite extra för rött, eller hur? Jag försöker i alla fall avverka några av mina opublicerade inlägg innan det växer mossa på dem. Här är alltså ett inlägg från i höstas med ett lack som i princip är omöjligt att få tag på. Men visst är det vackert!

Rött med guldskimmer. Vackert som sjutton. Freedom Fighter från Crystal gör mig inte besviken!

Det här är en present jag fått av Derwent på Pret-ty. Vilken present sen! Det här är nog den hetaste kandidaten för julafton! Mellanrött och som sagt, späckat med guldglitter! Det täcker med en gång och lystern är underbar!

Jag är verkligen förtjust i den här färgen. Den lyckas vara riktigt attraktiv på mina naglar och dessutom supersmidig att lacka med. Den har verkligen inga nackdelar. Dessutom har jag ingen färg som påminner om den! En mellanröd, pärlliknande nyans som inte slår i orange utan känns väldigt neutral i bastonen. Att alla Crystallack jag haft nöjet att prova har haft väldigt bra penslar och konsistens gör ju inte saken sämre.Det är sorgligt att dessa lack ska vara otillgängliga för oss i Sverige. Jag vet inte ens om det finns någon återförsäljare på internet.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-11-23 10:38:51

Lite orättvist är det allt! Skitläckert skimmer i det där röda, jag vill också ha! Försöker ju googla, men det är inte direkt lätt när märket heter "Crystal", som jag antar att du redan fått erfara själv.. Men jag ger inte upp. Än!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-11-23 11:50:53

underbart! jag älskar ju röda naglar:D

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-11-23 11:55:55

Å vad du gör mig sugen på röda naglar.. Det här var riktigt jäkla fint!

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-11-23 13:08:47

Läckert till tusen.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-23 16:54:15

Chaosophia! Deras hemsida: http://www.nails2000.com/crystalint/homepage.html

men tyvärr kan man inte beställa.



Sanna! Ja, jag gillar det!



Adrasteiah! Ja, jag blev själv sugen faktiskt!



Sminkjante! Tack

Postat av: badis
Publicerad 2008-11-23 18:51:40

Det där skulle jag lacka med på julafton om den bodde hemma hos mig! Mmm-mm-mmmmarabou vad snyggt!



Har alla mina crystallack högst i min nagellacksförvaring, uppskattar de små juvelerna så!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-23 21:02:39

Badis! Det kommer bli svårt att välja, detta, något av Toyland, Red Stallion... Kanske Ruby Pumps? Kanske något annat...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela